Beantwoord

Internet in europa met Sony Xperia Z3

• 1 juli 2017
  • 4 reacties
  • 518 Bekeken

Beste Tmobile,

Ik ben momenteel in Parijs, en kan geen gebruik maken van het internet. Ik heb in my-tmobile roamen toegestaan en ook op mijn telefoon het roamen aan staan. Ik denk dat het ligt aan de internet instellingen op mijn telefoon. Ik heb een jaar geleden een andere simkaart in de telefoon gehad toen ik lang op reis ben geweest, destijds zijn mijn intellingen aangepast door de maatschappij van de simkaart om dit te laten werken. Ik heb daarna wel gewoon kunnen internetten in nederland. In europa is het nooit eerder gelukt om te roamen.

Ik heb geprobeerd het stappenplan te volgen dat bij de toestelhulp staat, maar dit werkt niet. Kunnen jullie me een link sturen voor de specifieke instellingen van de Sony Xperia Z3 compact? Bij voorkeur de automatische instellingen? Of hebben jullie een idee waar het anders mis kan gaan?

Ik heb telefonisch contact opgenomen met jullie klanten service, en ben hier heel ontevreden over. Ik kreeg slechts een verwijzing naar jullie website, waar ik eerder al had aangeven niet uit te komen. Ik hoop op deze manier verder te kunnen komen.

Groet,
icon

Beste antwoord door jan kelder 1 juli 2017, 14:44

1 ► Ga naar Instellingen en selecteer Meer.

2 ► Selecteer Mobiele netwerken.

3 ► Selecteer Namen toegangspunten.

4 ► Kies het opties- of plussymbool.

5 ► Bij Naam, voer T-Mobile Internet in.
Bij APN, voer smartsites.t-mobile in.

6 ► Proxy, Poort, Gebruikersnaam en Wachtwoord kun je leeg laten.

7 ► Bij MCC, voer 204 in.
Bij MNC, voer 16 in.

8 ► Verificatietype en vink PAP aan. Selecteer Type toegangspunt.
Verschijnt een pop-up, vul dan default (kleine letters) in en kies OK. Als deze pop-up niet verschijnt, vink je Internet aan.

9 ► Selecteer Meer.

10 ► Selecteer Opslaan en vink T-Mobile Internet aan. Keer terug naar het startscherm.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +12
Je hebt met dit toestel wel gewoon internet gehad in nederland?
Reputatie 4
Badge +12
1 ► Ga naar Instellingen en selecteer Meer.

2 ► Selecteer Mobiele netwerken.

3 ► Selecteer Namen toegangspunten.

4 ► Kies het opties- of plussymbool.

5 ► Bij Naam, voer T-Mobile Internet in.
Bij APN, voer smartsites.t-mobile in.

6 ► Proxy, Poort, Gebruikersnaam en Wachtwoord kun je leeg laten.

7 ► Bij MCC, voer 204 in.
Bij MNC, voer 16 in.

8 ► Verificatietype en vink PAP aan. Selecteer Type toegangspunt.
Verschijnt een pop-up, vul dan default (kleine letters) in en kies OK. Als deze pop-up niet verschijnt, vink je Internet aan.

9 ► Selecteer Meer.

10 ► Selecteer Opslaan en vink T-Mobile Internet aan. Keer terug naar het startscherm.
Geld dit ook voor hongarije
Hoi Vries.de.R.

Het is niet de bedoeling dat je op drie plekken dezelfde vraag stelt. Dit wordt gezien als spammen en da's niet toegestaan op dit forum, houd daar in de toekomst rekening mee. Dank je.

Je hebt hier een reactie van een medeklant gehad en je kan daar verder posten over dit probleem. Houd het op één plek s.v.p., dat is voor iedereen overzichtelijker.

Reageer