Beantwoord

Internet in Kroatië

• 25 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 1986 Bekeken

T-mobile geeft aan afspraken met providers te hebben in buitenland. Nou ik zit in Kroatië en het internet is minimaal voor mij. Ik kan niet eens foto's naar mijn kinderen versturen, zo traag is het. Mijn vrouw zit bij KPN en kan naar hartelust internetten en nog met hoge snelheid ook. Ik weet waar ik komende zomer naar toe ga. Want Tmobile ben ik nu wel klaar mee. Je betaald een hoop maar als je het nodig hebt, krijg je niks. Ik haal hoe snelheden van max 0,15 mb/'s. Wat een goede afspraken zeg?
icon

Beste antwoord door Hajar 26 augustus 2018, 13:55

Hi Engen87,

Wat vreemd dat je geen goede verbinding hebt in Kroatië dat zou eigenlijk wel moeten. Van welk toestel maak jij gebruik? Zou je eens handmatig het netwerk Croatian Telekom kunnen selecteren? Daarmee zou je het beste bereik moeten hebben. Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het probleem bij je toestel of simkaart ligt.

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Zit je dan op het zelfde netwerk als je vrouw ? .
Je kan ook eens proberen om handmatig een netwerk te zoeken , soms helpt het om een ander netwerk te proberen.
Dat heb ik geprobeerd, maar dat gaf geen oplossing. Het enige netwerk wat goed werkt is HRVIP of VIPNET. Maar daar heeft T-mobile geen afspraken mee. Mijn vrouw heeft KPN en deze zitten wel op dat netwerk en heeft echt een geweldige verbinding.
Reputatie 5
Badge +14
Oke , ja dan weet ik zo ook geen oplossing voor je .
Het is een beetje omslachtig maar je vrouw zou even haarr hotspot aan kunnen zetten waar je dan op in kunt loggen .
Ik zou ook een bericht aan tmobile sturen dat je dit probleem hebt , misschien dat het in de toekomst beter wordt !
Reputatie 7
Badge +20
Hi Engen87,

Wat vreemd dat je geen goede verbinding hebt in Kroatië dat zou eigenlijk wel moeten. Van welk toestel maak jij gebruik? Zou je eens handmatig het netwerk Croatian Telekom kunnen selecteren? Daarmee zou je het beste bereik moeten hebben. Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het probleem bij je toestel of simkaart ligt.

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen!

Reageer