Internet instellen op LG G6
Afgelopen week heb ik de LG G6 bij verlenging van mijn abonnement gekregen. Ik heb ook internet in mijn abonnement, maar ik krijg geen verbinding. Wat moet ik doen om internet te krijgen ?
Kijk even op de site bij toestelhulp, zoek even je toestel op en je instellingen komen zichtbaar, deze kan je dan in voeren . Stap voor stap wordt het uitgelegd. Daarna zou het moeten werken !
Heb ik gedaan maar er is niets voor de LG G6.
Dit is jou toestel , laat even horen als het gelukt is ?
https://apn-netherland.gishan.net/settings/1749_2_t-mobile__apn_settings_for_lg_g6.php
https://apn-netherland.gishan.net/settings/1749_2_t-mobile__apn_settings_for_lg_g6.php
Dank voor de antwoorden. Ik ga het morgen uitproberen en laat het dan weten.
Tot nu toe is het niet gelukt. In ieder geval, dank voor de moeite.
Hoi Isolde99,
Wat leuk dat je jouw abonnement hebt verlengd! Ook gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst 🙂 Hoe bevalt 'ie tot nu toe?
Natuurlijk wel zo prettig als je ook kunt internetten op jouw nieuwe toestel! Ik zie in het systeem dat je in ieder geval geen blokkades hebt waardoor dit kan komen en nog voldoende MB's hebt. Kun je aangeven wat je zelf al hebt geprobeerd? Kun je wel bellen, gebeld worden en/of sms'en? Kon je op jouw andere toestel wel gewoon internetten? Kun je eens bij jouw instellingen controleren of je 'mobiele gegevens' aan hebt gevinkt? Dit kun je controleren door op het startscherm van boven naar beneden te vegen. Dan krijg je een aantal instellingen te zien. Daar kun je 'Mobiele gegevens' (met de twee pijltjes) aanzetten door erop te klikken.
Ik zie jouw reactie graag tegemoet!
Wat leuk dat je jouw abonnement hebt verlengd! Ook gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst 🙂 Hoe bevalt 'ie tot nu toe?
Natuurlijk wel zo prettig als je ook kunt internetten op jouw nieuwe toestel! Ik zie in het systeem dat je in ieder geval geen blokkades hebt waardoor dit kan komen en nog voldoende MB's hebt. Kun je aangeven wat je zelf al hebt geprobeerd? Kun je wel bellen, gebeld worden en/of sms'en? Kon je op jouw andere toestel wel gewoon internetten? Kun je eens bij jouw instellingen controleren of je 'mobiele gegevens' aan hebt gevinkt? Dit kun je controleren door op het startscherm van boven naar beneden te vegen. Dan krijg je een aantal instellingen te zien. Daar kun je 'Mobiele gegevens' (met de twee pijltjes) aanzetten door erop te klikken.
Ik zie jouw reactie graag tegemoet!
Dank voor het medeleven. Op mijn telefoon krijg ik nu internet. Daar ik erg weinig tijd heb, ben ik naar de shop gegaan. Daar hebben ze het in orde gebracht.
Nogmaals mijn dank aan allen.
Nogmaals mijn dank aan allen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen (T-Mobile Klant 06- en 097-nummer) Inloggen (T-Mobile Klant, 06- en 097- nummer)
of
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.