Vraag

IP adres om systeem in te stellen wordt niet gevonden.

• is nieuwsgierig
  • 0 reacties
Ik zit met het volgende probleem. Enkele dagen geleden heb ik de Wireless-N mini router ontvangen en vandaag probeer ik deze te installeren. Ik loop tegen het volgende aan:

Het is me zonder enkel probleem gelukt draadloos te verbinden met welk netwerk dan ook maar in de buurt. Na op de laptop verbinding te kiezen(wireless-N)en het opgegeven ip adres in te voeren kwam ik in het menu. Hier heb ik blijkbaar de verkeerde keuze gemaakt waardoor het apparaatje nu werkt als router en niet als versterker.
Ik het het systeem gereset zoals aangegeven maar nu kan ik niet meer in het menu komen.
Inmiddels ben ik van mening toch alles te hebben geprobeerd en zit lichtelijk met mijn handen in het haar.

Wie kan mij helpen??

Al eerder stelde ik de vraag of iemand mij kan helpen met het instellen van mijn wireless-N mini router. Nu loop ik tegen het volgende probleem aan. Ik kan geen verbinding meer maken met het apparaat omdat het vraagt naar een wachtwoord welke mij onbekend is. Ik heb zowel het wachtwoord dat opgegeven staat in het menu geprobeerd alsmede het wachtwoord van de ontvanger welke wij in huis hebben staan van de internetleverancier. Beide worden niet geaccepteerd en voor de rest is er geen wachtwoord ingesteld of gevraagd.

Op hoop van hulp!

Grtz Kija

1 reactie

Reputatie 4
Hoi Kija!

Ik heb de 2 vragen even samengevoegd. Net zo makkelijk! :)

Ik moet eerlijk zeggen dat wij dit apparaat niet ondersteunen maar ik ga toch een poging doen.

In eerste instantie zou ik graag willen weten of het apparaat onze simkaart gebruikt. Of indirect zoals via een simkaart in een laptop die contact maakt met de Wireless-N mini router. Alvast bedankt!

Reageer