Beantwoord

Is het dat ev. nog steeds mogelijk ....of....( deel2 en vervolg ! ) ..

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
Snap ik echt niet hoe kunnen jullie bij een zogenaamde beste antwoord ( ?? beste heh ) een topic sluiten ..??
Maar dat is het echter verre van een beste antwoord en het helemaal niets met oplossing ( helaas ) te maken ..
Bij mijn eerste commentaar staat nog duidelijk dat ik wel in contact met T-Mobile i.v.m. deze kwestie was en ik heb wel bepaalde beperking ( niet werkende ! ) code gekregen ..
En absoluut is mij DEZE site al bekend die zeg ik nog in mijn commentaar dat iMei als je intypt gelijk krijg je tekst dat Simlockvrij wel is ...( hmmm ) ..
En welk dan ook ik SIM-kaartje gebruiken wil krijg ik in vervolg die beperking-code te zien dus ( zie onder plaatje a.u.b. )

P.S. Ik vroeg wel is het die vraag over die nodige beperking code wel mogelijk elimineren ??

icon

Beste antwoord door CrisTien 13 mei 2019, 18:46

Beste @ROY001 Open nu niet telkens opnieuw hetzelfde onderwerp. Dat is tegen de forumregels.
Je kan reageren in je vorige onderwerp https://community.t-mobile.nl/overige-toestelmerken-365/nokia-6300-simlock-vrijmaken-311854
Als het niet de oplossing is voor jouw probleem kan je dat in je andere topic aangeven zodat klanten met je mee kunnen denken en zelfs misschien kunnen helpen.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Beste @ROY001 Open nu niet telkens opnieuw hetzelfde onderwerp. Dat is tegen de forumregels.
Je kan reageren in je vorige onderwerp https://community.t-mobile.nl/overige-toestelmerken-365/nokia-6300-simlock-vrijmaken-311854
Als het niet de oplossing is voor jouw probleem kan je dat in je andere topic aangeven zodat klanten met je mee kunnen denken en zelfs misschien kunnen helpen.
Beste Cris

Daar gaat ook om, topic is gesloten en niet opgelost ..
In mijn tweede deel welk ik openen moest, dat heb ik ook aangegeven en kernvraag heb ik ook aangegeven, hoe en wat nu verder mee i.v.m. dat ?
Duidelijk heb ik ook aangegeven dat het helpt niet voorgestelde ideetjes ( die heb ik al lang aantal keren gedaan ), ik had verwacht dat T-Mobile een deskundige een juiste antwoord kan geven ..
Mij vraag blijft dus, is het mogelijk beperkings code aanvraag tijdens een plaatje in te geven ....te verwijderen ??
Simlockvrij toestel volgens DEZE pagina wel is .....oook als dat niet zo is ...wat nog over moet ik uit te leggen lieve mensen ...
Jaar of twee T-Mobile kan en kon me zelf ook geen antwoord geven ...