Beantwoord

Kan ik mijn telefoon inleveren en dat met openstaande kosten verrekenen?

• 11 februari 2020
  • 3 reacties
  • 229 Bekeken

Goedendag ik wil heel graag een andere telefoon en ik zie dat er nog 200zoveel open staat van me telefoon kosten, kan je je telefoon inleveren en de waarde ermee verrekenen? Zodat ik een andere telefoon kan nemen? 

Mvg

icon

Beste antwoord door TAVL 11 februari 2020, 13:23

Goedemiddag @Ansb,

Niet direct. Natuurlijk kun je na gaan wat jouw telefoon waard is. Zelf verkopen levert meestal meer op. Daarmee zou je het krediet af kunnen lossen. 

Andere optie is om een early renewal aan te gaan. Mits je hiervoor in aanmerking komt. Je kunt een Early Renewal afsluiten als:

• Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.

Verder betekent Early Renewal het volgende:

• Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.

Je zou ook in dat geval jouw oude toestel kunnen inleveren via T-Mobile voor een vergoeding of zelf kunnen verkopen, waarmee je jouw huidige krediet aflost.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Goedemiddag @Ansb,

Niet direct. Natuurlijk kun je na gaan wat jouw telefoon waard is. Zelf verkopen levert meestal meer op. Daarmee zou je het krediet af kunnen lossen. 

Andere optie is om een early renewal aan te gaan. Mits je hiervoor in aanmerking komt. Je kunt een Early Renewal afsluiten als:

• Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.

Verder betekent Early Renewal het volgende:

• Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.

Je zou ook in dat geval jouw oude toestel kunnen inleveren via T-Mobile voor een vergoeding of zelf kunnen verkopen, waarmee je jouw huidige krediet aflost.

Oh super wat moet ik hiervoor doen?? Mvg Angela

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ansb 

Als je voor een Early Renewal wilt gaan dan kun je onze sales afdeling gratis bereiken op dit nummer 0800-8104. Zij helpen je dan graag verder met je verzoek. Verder heeft Tavl het goed uitgelegd dus hoop je zo verder komt. Als er nog vragen zijn, laat het ons weten!

Reageer