Beantwoord

Kan niet bellen, maar wel ontvangen

• 28 juni 2017
  • 4 reacties
  • 189 Bekeken

Ik ben al in de shop in almere geweest en deze konden mij niet helpen de juffrouw heeft een rapport gemaakt en zij dat het in orde werd gemaakt .
Ik heb nu al voor de 4e keer allende met mijn toestel en wordt er een beetje ziek van,zodra ik geen stroom hebt gaat alles weg op telefoon nummers en nog meer.
icon

Beste antwoord door David 29 juni 2017, 12:01

Hoi 19Nieck40,

Goed dat je dit bij ons aangeeft en dat je dit ook in de winkel hebt gedaan. In ons systeem zie ik inderdaad terug dat er voor jou een melding is gemaakt van het niet kunnen bellen. Heb je dit probleem trouwens altijd en overal of op één locatie? Kun je wel SMS'en en/of internetten? Je zou ook nog even kunnen controleren of jouw simkaart wel helemaal in orde is. Op deze pagina vind je daar de stappen voor. Misschien geeft dat ook wat meer duidelijkheid over de oorzaak!

Ik wil je ook graag helpen bij het probleem met de telefoon, de stroom en de telefoonnummers, maar het is mij niet geheel duidelijk wat er nou precies gebeurt. Snap ik het goed dat de batterij op is, het toestel gaat uit en dan start je opnieuw op en dan is alles verwijderd van de telefoon? Het uitvallen van de telefoon zou dit namelijk niet moeten veroorzaken. Als je de telefoon opgestart hebt, de pincode ingevuld hebt, wat zie je dan op de telefoon voor melding? Zou je kunnen aangeven wat er dan precies weg is en of dit elke keer gebeurt? Als je ook aangeeft welke telefoon je gebruikt, dan kunnen we je hier hopelijk verder bij helpen.

We zien jouw reactie graag snel tegemoet, zodat we hier verder mee aan de slag kunnen! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Nieck,

Het netwerkonderzoek afwachten is sowieso een goede optie inderdaad, maar we kunnen ook gelijk verder denken over mogelijk andere oplossingen. In jouw reacties staat er verder niet aangegeven of je mijn suggesties nog hebt uitgevoerd, zoals het testen van de simkaart. Had je dit nog geprobeerd?

Ik zou je daarnaast alsnog willen helpen met het andere probleem, maar het is nog altijd niet duidelijk wat er precies verkeerd ging na het instellen en ik weet nu nog steeds niet welke telefoon je gebruikt. Een toestel hoort gewoon uit te kunnen vallen, zonder dat daarbij het hele geheugen geleegd wordt, daar moet dus nog iets gebeurd zijn. Ik heb nu geen specifieke instructies voor je, maar je kunt ook jouw toestel opzoeken in onze Toestelhulp. Daar vind je instructies om een back-up terug te plaatsen, als deze is aangemaakt. Zo kun je hopelijk nog wat bestanden terughalen.

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten.
Ik kan alles doen behalve bellen,ik heb nu een jaar het toestel en dit is de 4e keer dat ik dit zelfde euvel hebt.De andere keren was ik mijn toestel een week kwijt.
Het ging nu een hele lange tijd goed tot 8 dagen geleden.
Ik was vergeten hem onder de oplader te zetten en toen ik hem aan zette moest ik mijn code instellen ,daarna ging het verkeerd.
Ik ben vanochtend. In de shop geweest en vertelden mij dat ze er mee bezig zijn. Ik moest maar zo lang met Watch appartement bellen. Ik wacht maar af.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi 19Nieck40,

Goed dat je dit bij ons aangeeft en dat je dit ook in de winkel hebt gedaan. In ons systeem zie ik inderdaad terug dat er voor jou een melding is gemaakt van het niet kunnen bellen. Heb je dit probleem trouwens altijd en overal of op één locatie? Kun je wel SMS'en en/of internetten? Je zou ook nog even kunnen controleren of jouw simkaart wel helemaal in orde is. Op deze pagina vind je daar de stappen voor. Misschien geeft dat ook wat meer duidelijkheid over de oorzaak!

Ik wil je ook graag helpen bij het probleem met de telefoon, de stroom en de telefoonnummers, maar het is mij niet geheel duidelijk wat er nou precies gebeurt. Snap ik het goed dat de batterij op is, het toestel gaat uit en dan start je opnieuw op en dan is alles verwijderd van de telefoon? Het uitvallen van de telefoon zou dit namelijk niet moeten veroorzaken. Als je de telefoon opgestart hebt, de pincode ingevuld hebt, wat zie je dan op de telefoon voor melding? Zou je kunnen aangeven wat er dan precies weg is en of dit elke keer gebeurt? Als je ook aangeeft welke telefoon je gebruikt, dan kunnen we je hier hopelijk verder bij helpen.

We zien jouw reactie graag snel tegemoet, zodat we hier verder mee aan de slag kunnen! 🙂

Reageer