Beantwoord

Kan niet bellen sinds Motorola g6 update

• 22 april 2019
  • 4 reacties
  • 1710 Bekeken

Sinds de laatste update van mijn telefoon (Motorola g6)kan ik niet meer bellen en internetten.
wel met wifi.
wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door Hajar 25 april 2019, 15:12

Hi jschnuck,

Ervaar je nog steeds problemen met bellen en internet? Welke foutmelding krijg je te zien of te horen? Heb je al fabrieksreset geprobeerd? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of aan je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi jschnuck,

Ervaar je nog steeds problemen met bellen en internet? Welke foutmelding krijg je te zien of te horen? Heb je al fabrieksreset geprobeerd? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of aan je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je!
Hallo,. Ik heb contact gehad met Motorola ,het probleem zit in de update naar Android 9. Ze zijn hier nog mee bezig.
Tot die tijd kan ik niet bellen en internetten, alleen met wifi.
Reputatie 4
Badge +4
Toch bijzonder dat het niet werkt... ik heb er met mijn Z3 play geen last van...

Helaas is de G6 van mijn vrouw eerder deze week gestolen, ander had ik het kunnen testen en kijken voor een oplossing...
Heb net een nieuwe update van Motorola gekregen. Telefoon bij werkt weer.

Reageer