Beantwoord

Kan Nokia HERE niet offline gebruiken (Microsoft Lumia 640)

• 2 mei 2016
  • 7 reacties
  • 2033 Bekeken

Reputatie 3
Hallo, ik heb een Microsoft Lumia 640 maar kan Navigatie (NOKIA HERE) niet offline gebruiken

Zou iemand me kunnen Helpen ??
icon

Beste antwoord door David 3 mei 2016, 13:21

Hey Sairoen,

Zou het kunnen dat dit sinds kort het geval is? Welke software heb je op jouw Lumia?

Kun je aangeven wat er precies verkeerd gaat wanneer je offline probeert te navigeren? Krijg je ergens een foutmelding,bijvoorbeeld wanneer je de map downloadt of wilt starten?

Overigens stopt de ondersteuning van Here Maps in combinatie met Windows 10, dus als je hier gebruik van maakt, is het raadzaam alvast op te letten. Straks raak je afhankelijk van de app en werkt 'ie niet meer! 😉
Bekijk origineel

7 reacties

je hebt idd een app "Kaarten" op WP10 !! Hier kun je routebeschrijving doen en dan opent je navigatie!!
Je kunt binnen "Kaarten" offline maps downloaden en daarmee navigeer je dan idd zonder actieve verbinding!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Sairoen,

Zou het kunnen dat dit sinds kort het geval is? Welke software heb je op jouw Lumia?

Kun je aangeven wat er precies verkeerd gaat wanneer je offline probeert te navigeren? Krijg je ergens een foutmelding,bijvoorbeeld wanneer je de map downloadt of wilt starten?

Overigens stopt de ondersteuning van Here Maps in combinatie met Windows 10, dus als je hier gebruik van maakt, is het raadzaam alvast op te letten. Straks raak je afhankelijk van de app en werkt 'ie niet meer! 😉
Reputatie 3
Windows 10 via Windows insider
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sairoen,

Het zou goed kunnen dat je nu problemen ervaart omdat je gebruik maakt van Windows 10. Op deze pagina geven ze ook aan dat deze niet meer ondersteunt zal worden.
Reputatie 1
Windows 10 via Windows insider
waarom maak je geen gebruik van Windows Maps? Er is straks geen ondersteuning meer voor here drive met Windows 10, Windows 10 heeft een eigen navigatie app, die ook gebruik maakt van de here maps en ook wordt geüpdatet en bijgewerkt.

Groetjes,
Sebastian
Reputatie 3
er was een melding aangegeven dat HERE is getopt met ondersteunig
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Popmart70,

Bedankt voor jouw tip! 🙂 Ik hoop dat Sairoen44 er iets aan heeft!

Reageer