Beantwoord

Kan SMS niet ontvangen

• 25 mei 2017
  • 7 reacties
  • 2179 Bekeken

Sms aan of uit zetten
icon

Beste antwoord door David 29 mei 2017, 13:17

Hi Frederik,

Erg opmerkelijk dat het bij één nummer gebeurt, er zijn geen andere nummers waar je de berichten niet van krijgt?

Kan jouw zoon jou wel bellen of werkt dat ook niet? Wanneer hij een SMS verstuurt of voicemail achterlaat, wat voor melding krijgt hij dan of lukt het wel gewoon aan zijn kant? Kan hij anders eens jouw telefoonnummer anders noteren, dus in plaats van 06 wordt het dan +316 of andersom. Heeft hij dit probleem alleen bij jou of ook bij andere nummers?

Probeer ook eens een kruistest om te kijken of dit misschien effect heeft. Op deze pagina vind je hier de instructies voor.

Hopelijk kunnen we hier gauw verder mee komen en het voor je oplossen! 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Badge
leg je even duidelijker

snap er niet wat er over gaat
de sms aanzetten of niet volgens mij staat hij aan , naar ik krijg niks binnen is er wat aan de hand? ook voice mail niet.
Hoi frederik.

Welke sms'jes krijg je niet binnen? Sms'jes van iedereen? Van T-Mobile? Van derde partijen? Het is nu nog niet duidelijk, dat maakt het erg lastig om je te kunnen helpen.
ik krijg geen sms'jes van derden binnen erg lastig, van van t-mobile wel van derden niet
Reputatie 7
Badge +20
Hi Frederik,

Van welke bedrijven ontvang je op dit moment geen SMS'jes? Je geeft aan dat je wel berichten van ons krijgt, maar toch ook weer niet van de voicemail, terwijl die ook van ons zijn. Je kunt op deze pagina in ieder geval alles vinden over het doorschakelen van gesprekken en instellingen voor de voicemail.

Probeer daarnaast ook even deze stappen uit, om te kijken of dit misschien een positief effect heeft. Hopelijk lukt het erna wel om een SMS te ontvangen! Controleer ook even of je het nummer niet in jouw toestel zelf geblokkeerd hebt.

We horen graag of het gelukt is en anders welke SMS'jes je niet ontvangt, zodat we je gericht verder kunnen helpen!
van mijn zoon Vodafone krijg ik geen sms berichten en voicemail
Reputatie 7
Badge +20
Hi Frederik,

Erg opmerkelijk dat het bij één nummer gebeurt, er zijn geen andere nummers waar je de berichten niet van krijgt?

Kan jouw zoon jou wel bellen of werkt dat ook niet? Wanneer hij een SMS verstuurt of voicemail achterlaat, wat voor melding krijgt hij dan of lukt het wel gewoon aan zijn kant? Kan hij anders eens jouw telefoonnummer anders noteren, dus in plaats van 06 wordt het dan +316 of andersom. Heeft hij dit probleem alleen bij jou of ook bij andere nummers?

Probeer ook eens een kruistest om te kijken of dit misschien effect heeft. Op deze pagina vind je hier de instructies voor.

Hopelijk kunnen we hier gauw verder mee komen en het voor je oplossen! 🙂

Reageer