Beantwoord

Kapot scherm en achterkant

• 30 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 362 Bekeken

Dit is werkelijk uit het niets gebeurd. Garantie is verlopen, plotselinge barst
icon

Beste antwoord door Hajar 31 oktober 2016, 12:28

Hi Bhj,

Aaah wat balen dat je scherm kapot is gegaan. 😞 Heb je hem laten vallen toevallig? Als je wilt dan kun je jouw toestel ter reparatie aanbieden. Je ontvangt dan een prijsopgave met de kosten voor de reparatie. Als je akkoord gaat met de kosten dan wordt je toestel gerepareerd. Bekijk ook deze pagina voor meer informatie over reparaties.

Mocht je voor een nieuw toestel willen gaan dan kun je ervoor kiezen om je abonnement te verlengen met een toestel. Je vorige contract is op 14-06-2016 beindigd en dus is de korting van dat abonnement komen te vervallen. Als je nu je abonnement verlengt dan kun je weer profiteren van korting op je abonnement en je kan er een nieuw toestel bijnemen. Ga naar My T-Mobile en klik op Ik wil verlengen en kijk of er een leuk toestel bij zit voor jou.

Als ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik het graag. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Bhj,

Aaah wat balen dat je scherm kapot is gegaan. 😞 Heb je hem laten vallen toevallig? Als je wilt dan kun je jouw toestel ter reparatie aanbieden. Je ontvangt dan een prijsopgave met de kosten voor de reparatie. Als je akkoord gaat met de kosten dan wordt je toestel gerepareerd. Bekijk ook deze pagina voor meer informatie over reparaties.

Mocht je voor een nieuw toestel willen gaan dan kun je ervoor kiezen om je abonnement te verlengen met een toestel. Je vorige contract is op 14-06-2016 beindigd en dus is de korting van dat abonnement komen te vervallen. Als je nu je abonnement verlengt dan kun je weer profiteren van korting op je abonnement en je kan er een nieuw toestel bijnemen. Ga naar My T-Mobile en klik op Ik wil verlengen en kijk of er een leuk toestel bij zit voor jou.

Als ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik het graag. 🙂
Beste hajar,

Als je nou goed gad gelezen. Dan had je gezien dat het uit het niets is gebeurd. Letterlijk.

Het schijnt een Sony probleem te zijn. Ik koop mijn toestellen tegenwoordig. Dit betreft echter het toestel van mijn vriendin. Die nog geen jaar oud is. Sony Z5.

De batterij wordt te heet en daardoor barst het glas, eerst was het de achterzijde. Nu de voorzijde waardoor de touch niet meer werkt
Reputatie 7
Badge +15
Hey Bhj,

Het is een lastig probleem omdat wij niet direct kunnen achterhalen hoe dit gebeurd is. :(

Ik wil je in dit geval toch adviseren om dit toestel ter reparatie aan te bieden. Een van de onafhankelijke reparateurs kan dan precies nagaan hoe de barst is ontstaan. Wanneer er geconstateerd wordt dat het toch door bijvoorbeeld valschade gebeurd is ontvang je altijd een prijsopgave waar je akkoord op kunt geven. Wanneer je dat niet doet ontvang je het toestel ongerepareerd terug en hoef je alleen de onderzoekskosten te betalen. Had je toevallig ook al contact met Sony zelf gehad hierover?
Beste Amy,
Het probleem van dit toestel is bekend. Ook bij Sony, alleen service leveren ze er niet op.

Ik heb al een reparateur gevonden. Grapje kost bijna 200€.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Bhj,

Jammer om te horen dat Sony je ook niet verder kan helpen. Zijn de kosten die je noemt van een prijsopgave van een erkende reparateur? Mocht je het toestel ter reparatie brengen bij een niet-erkende reparateur dan vervalt je garantie namelijk volledig. Daar wilde ik je even van op de hoogte brengen ook al geef je aan dat de garantie al verlopen is. 🙂

Ik kan je hier helaas niet verder bij helpen. Het enige dat ik je nog kan adviseren is het aanbieden ter reparatie bij ons maar aangezien je aangeeft dat de garantie al verlopen is zal je dan ook voor kosten komen te staan.

Mocht je nog andere vragen hebben, let me know!

Reageer