Beantwoord

Koptelefoon cadeau bij telefoon aanvragen

• 6 april 2018
  • 3 reacties
  • 2022 Bekeken

Hallo iedereen,
Ik heb net mijn nieuwe Sony Xperia XZ2 ontvangen. Er was een actie bij dat ik daarbij een koptelefoon van Sony cadeau kreeg. De website waar ik deze moet aanvragen is echter heel onduidelijk. Ik moet een foto of scan maken (jpg/png) van het orderbewijs. Ik heb de email dus omgezet in een pdf en deze dan weer in een jpg afbeelding omgezet. Ik had toen 3 afbeeldingen gekregen en ik mocht maar 1 bestand uploaden. Ik heb deze toen verandert in 1 jpg afbeelding door ze samen te voegen maar hierdoor is kwaliteit heel slecht en is de tekst onleesbaar. Heeft iemand een suggestie over wat ik zou kunnen doen? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door David 9 april 2018, 14:44

Hoi Yusif,

Altijd leuk, een nieuwe telefoon! Hoe bevalt jouw nieuwe Sony?

Heb je toevallig in de tussentijd al vooruitgang geboekt met het indienen van jouw aanvraag? Ik zou anders aanraden om de resolutie zo hoog mogelijk te houden. Op die manier blijft de leesbaarheid op z'n best. In de veelgestelde vragen van Sony zie ik ook terug dat je bericht ontvangt wanneer er iets ontbreekt of nog verduidelijkt moet worden. Daar kun je dan vervolgens weer op reageren, zodat je uiteindelijk een volledig correcte aanvraag indient.

Anders kun je ook nog even contact opnemen met Sony zelf, om na te vragen hoe je het beste jouw aanvraag in kunt dienen en ervoor kunt zorgen dat deze 100% correct wordt verwerkt. Zo kom je in ieder geval niet voor verrassingen te staan! 🙂

Laat je weten of het is gelukt? Als je nog vragen hebt, dan horen we het graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Yusif,

Altijd leuk, een nieuwe telefoon! Hoe bevalt jouw nieuwe Sony?

Heb je toevallig in de tussentijd al vooruitgang geboekt met het indienen van jouw aanvraag? Ik zou anders aanraden om de resolutie zo hoog mogelijk te houden. Op die manier blijft de leesbaarheid op z'n best. In de veelgestelde vragen van Sony zie ik ook terug dat je bericht ontvangt wanneer er iets ontbreekt of nog verduidelijkt moet worden. Daar kun je dan vervolgens weer op reageren, zodat je uiteindelijk een volledig correcte aanvraag indient.

Anders kun je ook nog even contact opnemen met Sony zelf, om na te vragen hoe je het beste jouw aanvraag in kunt dienen en ervoor kunt zorgen dat deze 100% correct wordt verwerkt. Zo kom je in ieder geval niet voor verrassingen te staan! 🙂

Laat je weten of het is gelukt? Als je nog vragen hebt, dan horen we het graag!
mij was het gelukt de foto's up te loaden en alle gegevens in te vullen. ik kreeg geen bevestiging van Sony en belde met hun help lijn. dit ging niet echt soepel en dus stuurde ik een mail via de sony link die er stond. ik heb de aanvraag opnieuw ingediend en alles meegezonden. nu krijg ik een mail dat ze geen registratie hebben binnen gekregen en dat dat enkel kan via de actie site. maar deze geeft een code 96 . dat mijn imei niet in orde is. nu weer gemaild en krijg als antwoord dat het aan mij ligt en ze kunnen niet helpen. voor mij hierna geen sony meer. doosje moest kapot geknipt dus terug brengen kan ook niet meer .:(
Bij mij precies hetzelfde, ook geen bevestiging via de mail, bericht er achteraan gestuurd, en daarin werd gezegd dat ze geen inzage hebben in de aanmeldingen, en dus niet kunnen zien of het goed is aangekomen of niet. Ook opnieuw geprobeerd aan te melden, en eveneens de foutcode 96. Heel wazig dit, en telefonisch zijn ze niet eens bereikbaar. Heb de xperia xz2 speciaal aangeschaft vanwege deze aanbieding, dus zou ik gewoon willen zien dat ie geleverd word, ik heb aan alle voorwaarden voldaan, dus wat kun je nog meer? Net wat je zegt, de verpakking is nu stuk, dus ruilen gaat ook niet.

Reageer