langzaam opladen

• 5 maart 2014
  • 5 reacties
  • 396 Bekeken

Mijn sony sp 1 dag oud laad onwijs langzaam op mijn ouder telefoon was binne uurtje vol. Sony sp is dan nog niet eens op de helft

5 reacties

Badge +9
Hoi bonita12,

Het is altijd aangeraden om je telefoon eerst 24 uur op te laden voor gebruik.
Probeer dat eerst eens te doen, en blijft ie dan toch zo langzaam opladen, dan kun je overwegen om je batterij of toestel om te laten ruilen voor een nieuwe.
Dit kan in de eerste week na ontvangst als het goed is 😉
Vreemde is me moeder heeft zelfde telefoon en bij haar laad hij ook langzaam op en.die heeft hem al langer
Badge +9
@bonita12

Je oude telefoon was hetzelfde merk, of een ander merk toestel?
Als dat dezelfde was, zou je eens een batterij vervanging kunnen overwegen, of dat beter gaat.

Was je oude toestel een ander toestel (bijv. geen smartphone, en nu wel een) dan kan het daar ook aan liggen, telefoons gebruiken nu ook meer stroom vergeleken met oudere toestellen.
Was het zelfde merk en ook een smartphone. Maar van.me oude was hij ook.heel snel leeg en nu met mijn nieuwe doe ik de hele dag ermee en zit hij.nu nog bijna voor helft vol dus vind het vreemd

nog iemand die me kan helpen of is deze telefoon gewooon langzaam met opladen?
Reputatie 6
Badge +16
@bonita12

Binnen een uur je telefoon helemaal opladen is vrij snel. Als ik mijn iPhone een uur oplaad dan zit die ongeveer op 60%. Het is dus niet vreemd dat je op de helft zit na een uur opladen. Heb je toevallig al een keer geprobeerd om op te laden met een andere oplaadkabel?

Reageer