Beantwoord

Levertijd LG G5

• 23 december 2016
  • 1 reactie
  • 116 Bekeken

Op 19/12/2016 LG G5 via verlenging besteld. Nog steeds geen indicatie wanneer geleverd gaat worden. Hoe lang gaat dit duren ?!
icon

Beste antwoord door Sam- 23 december 2016, 15:49

Hoi Rie,

Welkom op het forum!

Een terechte vraag. Ik zie dat de huidige status van je bestelling 'Wachten op voorraad' is. Echter wordt dit toestel niet meer door ons geleverd, je zou hier dus nog een update van moeten ontvangen. Hier hoeven we natuurlijk niet op te wachten dus heb ik het doorgegeven aan onze collega's van de afdeling vernieuwingen.

Zij gaan je bellen om de huidige bestelling uit het systeem te halen en opnieuw een vernieuwing door te voeren. Onze excuses voor het ongemak.

Ik ben ervan overtuigd dat jullie er samen alsnog uit gaan komen.

Ps. onze collega's bellen met een afgeschermd nummer, druk deze dus niet weg. 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rie,

Welkom op het forum!

Een terechte vraag. Ik zie dat de huidige status van je bestelling 'Wachten op voorraad' is. Echter wordt dit toestel niet meer door ons geleverd, je zou hier dus nog een update van moeten ontvangen. Hier hoeven we natuurlijk niet op te wachten dus heb ik het doorgegeven aan onze collega's van de afdeling vernieuwingen.

Zij gaan je bellen om de huidige bestelling uit het systeem te halen en opnieuw een vernieuwing door te voeren. Onze excuses voor het ongemak.

Ik ben ervan overtuigd dat jullie er samen alsnog uit gaan komen.

Ps. onze collega's bellen met een afgeschermd nummer, druk deze dus niet weg. 😉

Reageer