Beantwoord

Levertijd Oneplus Nord

• 6 oktober 2020
  • 7 reacties
  • 268 Bekeken

Zondag Oneplus Nord besteld om in de winkel af te halen, vandaag bericht gehad dat die niet meer leverbaar is en opnieuw is besteld.

Hoelang is nu de levertijd hiervoor?

icon

Beste antwoord door Waqqas 6 oktober 2020, 11:53

Mocht je hem willen bestellen dan kan dat ook altijd nog via externe partijen inclusief een T-Mobile abonnement of verlenging.

Mobiel.nl, belsimpel.nl, gsmweb.nl 👍

Bekijk origineel

7 reacties

De telefoon is ook niet meer terug te vinden in de shop sinds gister 😔.

Reputatie 7
Badge +17

Mocht je hem willen bestellen dan kan dat ook altijd nog via externe partijen inclusief een T-Mobile abonnement of verlenging.

Mobiel.nl, belsimpel.nl, gsmweb.nl 👍

Maar de bestelling staat nu al hier, dus dan ga ik ervan uit dat dat dan ook gewoon kan.

Vraag is: hoelang gaat dat via deze manier duren?

Reputatie 7
Badge +17

Vraag was meer gericht aan anderen die hem willen bestellen, ik heb gelezen dat hij hier al is besteld door jou. Hopelijk kan een moderator je een duidelijk antwoord geven.

Reputatie 7
Badge +20

@5Huizen  Gaat het te lang duren kan je nog altijd Annuleren en het advies van @Waqqas  opvolgen.

Groetjes en hopelijk kan je snel genieten van deze telefoon.

Ik was ook van plan om de Oneplus Nord te bestellen.

Tot mijn grote verbazing is dit toestel ineens van de site gehaald.

Kan iemand aangeven of deze überhaupt nog wel leverbaar komt via de reguliere T-Mobile site?

Momenteel erg onduidelijk hoe of wat.

Anders maar bij een derde partij proberen te bestellen 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @JCR,

Op jouw eigen topic heeft @Waqqas al met de juiste info gereageerd. Als je aanvullende vragen hebt kun je die of in dit topic of in je eigen topic stellen, maar het is handig als je het bij één van de twee houdt voor het overzicht.

We horen het graag van je als we nog ergens bij kunnen helpen!

Reageer