Beantwoord

Levertijd OnePlus Nord

• 6 oktober 2020
  • 5 reacties
  • 202 Bekeken

Vandaag via sms bericht gekregen van de t-mobile winkel dat die niet meer op voorraad is, hoelang gaat het duren voordat ik hem kan ophalen in de winkel?

icon

Beste antwoord door Evy 6 oktober 2020, 14:28

Hi @5Huizen 

Goede keuze, ik kan me goed voorstellen dat je dit toestel snel ik huis wilt hebben! Zo te zien wilde je de OnePlus Nord 129 GB blauw ophalen in de T-Shop. Ik heb zojuist contact opgenomen en het toestel is momenteel niet meer leverbaar. Wanneer de OnePlus Nord weer precies gaat komen is bij ons ook niet bekend. Je kunt er dus voor kiezen om de order te annuleren of wachten tot het weer geleverd wordt! :smile: Laat je weten hoe het is afgelopen? 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Een 2de topic zal je geen sneller antwoord mee krijgen, een moderator zal reageren in je eerdere topic 👍

https://community.t-mobile.nl/overige-toestelmerken-365/levertijd-oneplus-nord-326225?postid=1575700#post1575700

ja nu is die dus gesloten:thumbsup_tone1:

Reputatie 7
Badge +20

@5Huizen  Nee hoor staat gewoon open. Deze gaat wel op slot straks. Dubbel posten is tegen de regels. 
Prettige dag nog.

Duidelijk.

Reputatie 6
Badge +6

Hi @5Huizen 

Goede keuze, ik kan me goed voorstellen dat je dit toestel snel ik huis wilt hebben! Zo te zien wilde je de OnePlus Nord 129 GB blauw ophalen in de T-Shop. Ik heb zojuist contact opgenomen en het toestel is momenteel niet meer leverbaar. Wanneer de OnePlus Nord weer precies gaat komen is bij ons ook niet bekend. Je kunt er dus voor kiezen om de order te annuleren of wachten tot het weer geleverd wordt! :smile: Laat je weten hoe het is afgelopen? 

Reageer