Beantwoord

LG G2 usb-problemen

Hallo,

Ik heb gisteren mijn nieuwe LG G2 binnengekregen en toen ik deze met de USB op m'n laptop wilde aansluiten bleek dat de telefoon practisch onvindbaar is. Ik heb automatisch gezocht naar nieuwe drivers (troubleshoot, ging vanzelf) maar het probleem kon niet verholpen worden. 
Heeft iemand een idee wat ik kan doen? Ik snap er niets van, aangezien mijn oude mobiel (blackberry 9900) altijd gewoon aangesloten kon worden. 

Met vriendelijke groet, Tessa
icon

Beste antwoord door JohnH 15 oktober 2013, 15:41

Als de drivers voor de BB nog op het systeem staan verwijder die dan, verwijder ook de de drivers die voor de LG geinstaleerd zijn.
Start dan opnieuw op en sluit de LG aan liefts op een andere poort als voorheen. de driver zal wer vers worden geinstaleerd. Zorg er ook voor dat de LG in de juuste modus staat (als USB opslag) dan zou je een of twee extra drive letters moeten zien op de laptop een voor het interne geheugen van de telefoon en eentje voor de SD kaart.

Bekijk origineel

1 reactie

Als de drivers voor de BB nog op het systeem staan verwijder die dan, verwijder ook de de drivers die voor de LG geinstaleerd zijn.
Start dan opnieuw op en sluit de LG aan liefts op een andere poort als voorheen. de driver zal wer vers worden geinstaleerd. Zorg er ook voor dat de LG in de juuste modus staat (als USB opslag) dan zou je een of twee extra drive letters moeten zien op de laptop een voor het interne geheugen van de telefoon en eentje voor de SD kaart.

Reageer