Beantwoord

LG G3 beeld werkt niet goed

• 28 maart 2017
  • 3 reacties
  • 1355 Bekeken

Hallo, het scherm van mijn LG G3 begint sinds een paar dagen meerdere keren per dag (op dit moment zelfs om de paar minuten) heel erg te flikkeren, waarna het scherm steeds vager (donkerder) wordt en uiteindelijk vergrendelt. Aan het begin kon ik dan na ontgrendelen gewoon weer verder waar ik mee bezig was, maar nu blijft hij maar flikkeren. Soms stopt hij daarmee en kan ik een uur lang van alles gebruik maken, een moment later kan ik er nog geen minuut op voor het scherm weer begint te vervagen. Zou dit ook opgelost kunnen worden door mijn toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, of is hier wat anders aan de hand? En mochten de fabrieksinstellingen de oplossing vormen, ben ik dan ook al mijn gesprekken kwijt? (Of kan ik hier naast mijn foto's en dergelijke ook een back-up van maken?) Mvg, Myrthe.
icon

Beste antwoord door David 28 maart 2017, 16:03

Hoi Myrthe,

Dat klinkt niet best! :S Is er iets met het toestel gebeurd, zoals een valpartij of in aanraking gekomen met vocht?

Je kunt inderdaad een reset naar de fabrieksinstellingen proberen, maar het klinkt eigenlijk alsof het een hardwarematig probleem is. Dan zou het toestel echt gerepareerd moeten worden. Echter raad ik je dan alsnog aan om de stappen uit dit topic door te nemen. Hier staat in hoe je een reset kunt uitvoeren, maar ook hoe je een back-up van jouw gegevens maakt. Dit moet je sowieso voor de reset doen, maar ook voor de eventuele reparatie. Het eerste wat de reparatiedienst doet is namelijk die reset uitvoeren. Als je dan geen back-up hebt aangemaakt, raak je alsnog al jouw gegevens kwijt.

Lees bovenstaand topic op je gemak door en als wij je vervolgens nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Myrthe,

Dat klinkt niet best! :S Is er iets met het toestel gebeurd, zoals een valpartij of in aanraking gekomen met vocht?

Je kunt inderdaad een reset naar de fabrieksinstellingen proberen, maar het klinkt eigenlijk alsof het een hardwarematig probleem is. Dan zou het toestel echt gerepareerd moeten worden. Echter raad ik je dan alsnog aan om de stappen uit dit topic door te nemen. Hier staat in hoe je een reset kunt uitvoeren, maar ook hoe je een back-up van jouw gegevens maakt. Dit moet je sowieso voor de reset doen, maar ook voor de eventuele reparatie. Het eerste wat de reparatiedienst doet is namelijk die reset uitvoeren. Als je dan geen back-up hebt aangemaakt, raak je alsnog al jouw gegevens kwijt.

Lees bovenstaand topic op je gemak door en als wij je vervolgens nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Hoi, nee ik weet vrij zeker dat er niks mee gebeurt is.. Ik ga de topic doornemen, hopelijk helpt het. Bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Ik hoop dat het helpt! Houd je ons op de hoogte?

Reageer