Beantwoord

LG g3 gaat niet meer aan

• 16 april 2017
  • 1 reactie
  • 1701 Bekeken

Hoi!
ik heb nu een paar jaar een LG g3 maar heb sinds vanmorgen een probleempje..
het toestel gaat niet meer aan, wel trilt hij even zoals altijd wanneer hij aan gaat maar het beeld blijft uit/zwart ook gaat het lampje bovenin soms aan zoals altijd bij het opstarten. soms tussen door moet ik mijn pincode invullen maar valt dan ineens weer uit. ook dit krijg ik nu niet meer te zien.
vanmorgen begon het met telkes uit vallen en dan moest ik hem weer ontgrendelen. af en toe kreeg ik ook blokjes beeld.
ik heb al een aantal keer geprobeerd het toetset te resetten zoals ik op deze site soms lees maar er gebeurt niets..

wat kan ik nog meer proberen zodat hij weer aan gaat?
icon

Beste antwoord door ShadowLea 17 april 2017, 07:14

Negen van de tien keer worden deze problemen veroorzaakt door een defecte batterij.

Ken je toevallig iemand die ook een G3 heeft, zodat je een andere batterij kunt testen?

Mocht dit helpen, dan kun je een nieuwe batterij aanschaffen via bijvoorbeeld GSMpunt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9
Negen van de tien keer worden deze problemen veroorzaakt door een defecte batterij.

Ken je toevallig iemand die ook een G3 heeft, zodat je een andere batterij kunt testen?

Mocht dit helpen, dan kun je een nieuwe batterij aanschaffen via bijvoorbeeld GSMpunt.

Reageer