Vraag

lg g3 valt steeds uit

• 11 juni 2016
  • 7 reacties
  • 953 Bekeken

Mijn lg g3 valt uit als ik hem vd lader af haal,batterij is helemaal vol,maar als ik de stekker eraf haal vd lader valt hij uit en geeft steeds lg aan in t scherm steeds opnieuw, zogauw ik hem weer op de lader leg,kan ik hem weer opstarten en doet alles het gewoon, wat is dit,donderdag is hij opnieuw gereset

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Astrid,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien.

Wat vreemd dat je LG G3 telkens uitvalt. Sinds wanneer heb je hier last van? Heb je toevallig een andere oplader en stopcontact uitgeprobeerd? Heb je de batterij al een keer uit je toestel verwijderd en er na een paar minuten weer in geplaatst?

Als we samen niet tot een oplossing kunnen komen dan zal je toestel opgestuurd moeten worden voor een reparatie. Voordat je dit doet wil ik je eerst vragen om een kijkje te nemen in het 'Hoe voorkom ik een reparatie topic'.

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Ik heb alles inderdaad uitgeprobeert, ik heb inmiddels een nieuwe batterij besteld, om te kijken of dat de oorzaak is, dus dat wacht ik af, volgende maand mag ik mijn abbo weer verlengen, dus dan moet ik nog even geduld hebben
Reputatie 6
Badge +17
Hi Astrid,

Ah, goed dat je zelf al stappen hebt ondernomen. Ik vermoed dat dit wel verholpen gaat worden als de nieuwe batterij erin zit. Laat je ons weten of het is gelukt?

Heb je trouwens al een nieuw toestel op het oog? Ik ben erg benieuwd wat je volgende telefoon gaat worden. 😉
het is inderdaad de batterij, ik herken het probleem.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Marcostoop,

Heb je zelf ook last van dit probleem gehad? Heb je hier nog steeds last van of heb je een oplossing gevonden?

We zijn benieuwd!
Ik heb een nieuwe batterij gekocht en vervangen, probleem opgelost
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Astrid,

Ik ben blij om te lezen dat het inmiddels is opgelost. Bedankt voor je terugkoppeling. 😉

Reageer