Beantwoord

Lg g3 valt telkens uit

De Lg g3 valt elke keer uit tijdens het bellen of gewoon zomaar ineens, zit hier een fabrieksfout in? en wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door Chris076 26 november 2014, 14:34

Hallo Devenyyv,

Welkom bij onze T-Mobile Community! 🙂

Vervelend dat jouw toestel telkens uitvalt 😞 Wil je eens een backup maken van jouw gegevens en het toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen? Voor mijzelf heeft dat het probleem opgelost. Waarschijnlijk een app die zorgde dat m'n toestel uitviel.
Laat je even weten of dit jouw probleem oplost?

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoe oud is je SIM? Heb je de mogelijkheid een andere SIM in het toestel te proberen?
Reputatie 6
Hallo Devenyyv,

Welkom bij onze T-Mobile Community! 🙂

Vervelend dat jouw toestel telkens uitvalt 😞 Wil je eens een backup maken van jouw gegevens en het toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen? Voor mijzelf heeft dat het probleem opgelost. Waarschijnlijk een app die zorgde dat m'n toestel uitviel.
Laat je even weten of dit jouw probleem oplost?
ik heb me deze telefoon ook laten aansmeren door 1 van jullie medewerkers en nu heb ik ook het probleem dat deze k*t telefoon constant uitvalt. ik betaal een aanzienlijk bedrag per maand en dan verwacht ik ook dat ik een degelijk toestel krijg. nu ben ik al naar de winkel geweest en hier werd mij verteld dat ik via de verzekering moet gaan kijken of ik hem kan laten repareren aangezien T-mobile geen leentoestelen heefd (zeer slecht, je wilt toch op zn minst dat de klant tevreden is?) en dan ben ik mijn toestel minstens 2 week kwijt, betaal ik dus voor iets wat ik niet kan gebruiken. ik denk dat ik het beste juridische maatregelen kan gaan treffen of dit de manier is waarop men men met hun klanten om mogen gaan? dit is natuurlijk service van niks en die stappen die jullie voorstellen die helpen ook geen reet, maar dat wisten jullie waarschijnlijk zelf ook wel, dit is de laatste keer dat ik mijn contract bij jullie heb verlengd.
Reputatie 7
Badge +9
Heb je al gekeken of hij ook uitvalt zonder de SIMkaart? Oudere, geknipte en/of defecte SIMkaarten (ook een splinternieuwe kan defect zijn) veroorzaken vaak dit soort problemen.
Ik had eerst ook telkens dat mijn telefoon opnieuw opstarten, batterij vervangen en nu valt hij nog steeds regelmatig uit.
Mijn simkaart werkte in een andere telefoon wel gewoon goed, zou het er dan alsnog aan kunnen liggen?
Reputatie 3
Badge +2
Hoi NKvlprs,

Welkom op ons forum! Ik kan mij voorstellen dat je niet wilt dat je toestel regelmatig uitvalt. Heb je al eens geprobeerd om je toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen? Via Toestelhulp kun je lezen hoe je dit kunt doen.

Het kan eventueel ook aan de simkaart liggen. Je kunt in dit topic lezen hoe je een nieuwe simkaart kunt bestellen.

Laat je even weten of je het nog steeds ervaart na het terugzetten naar fabrieksinstellingen? Als je hulp wilt bij het bestellen van eventueel een nieuwe simkaart en het activeren hiervan laat het dan even weten. Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!
Hoi probeer om je telefoon te updaten naar de nieuwste software. Als dit niet werkt kan je custom firmware proberen, bv Cyanogenmod. Deze zijn nieuwer, sneller, stabieler en veiliger.
Reputatie 7
Badge +9
oneplus one schreef:

Hoi probeer om je telefoon te updaten naar de nieuwste software. Als dit niet werkt kan je custom firmware proberen, bv Cyanogenmod. Deze zijn nieuwer, sneller, stabieler en veiliger.

Het is niet bijster verstandig een CustomROM als CM aan te bevelen aan gebruikers die het verschil niet eens weten tussen AOSP en OEM, laat staan wat een Kernel is. Tenzij je graag mensen hun toestel laat bricken.

Ik ben groot fan van CM, maar dit is een publiekelijk forum, en de meeste gebruikers hier zijn digibeten die al moeite hebben met het verschil tussen WiFi en Mobiele Data. Custom firmware is iets voor XDA, niet voor een digibeten forum. 😉

Reageer