Beantwoord

LG G3 werkt niet meer

• 10 september 2016
  • 1 reactie
  • 791 Bekeken

Sinds een week liep de batterij van mijn mobiel binnen 2 uur leeg, iets wat daarvoor nooit gebeurde. Dus vond ik dit al raar, en zeer hinderlijk in het dagelijkse gebruik. Maar een dag later viel hij constant uit maar verbond ook niet meer met wi-fi wat ook nooit was gebeurd, daarboven op kwam dat na een paar uur hij ook niet meer verbond met normale internet verbinding. Systeemherstel is me pas vandaag gelukt, maar dit lost niks op. Nog steeds kan ik er helemaal niks mee.

Iemand enig idee wat er met de mobiel aan de hand is?
icon

Beste antwoord door MichelD4 11 september 2016, 23:59

Beste JJdevries,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Heel vervelend dat je problemen ondervind met je LG G3, en dat daarbij tekens nieuwe problemen opduiken, die je niet meer zelf kunt verhelpen.
Als ik je verhaal lees, zijn deze problemen allemaal te linken aan de software van je toestel, die je niet kunt verhelpen met een systeemherstel (reset).
Het zou ook nog kunnen liggen aan een verouderde Android versie op je LG G3, aangezien de meeste actuele versie Android 6.0 Marsmallow is.
Dit kun je nagaan in het menu van je toestel, door te scrollen naar Toestel info > en vervolgens Software-info (dan staat gelijk bovenaan de Android versie die op jouw G3 staat).

Toch raad ik je aan, om met je toestel langs een T-Mobile Shop, The Phone House of Mediamarkt in je buurt te gaan, om daar je toestel te laten nakijken.
Want het is lastig om via het forum na te gaan, wat er nu exact met je toestel aan de hand is, aangezien ik niet met je kan meekijken, terwijl ze dat in de winkel wel kunnen.
Maar gezien jouw problemen, ligt het aan de software op jouw toestel.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Beste JJdevries,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Heel vervelend dat je problemen ondervind met je LG G3, en dat daarbij tekens nieuwe problemen opduiken, die je niet meer zelf kunt verhelpen.
Als ik je verhaal lees, zijn deze problemen allemaal te linken aan de software van je toestel, die je niet kunt verhelpen met een systeemherstel (reset).
Het zou ook nog kunnen liggen aan een verouderde Android versie op je LG G3, aangezien de meeste actuele versie Android 6.0 Marsmallow is.
Dit kun je nagaan in het menu van je toestel, door te scrollen naar Toestel info > en vervolgens Software-info (dan staat gelijk bovenaan de Android versie die op jouw G3 staat).

Toch raad ik je aan, om met je toestel langs een T-Mobile Shop, The Phone House of Mediamarkt in je buurt te gaan, om daar je toestel te laten nakijken.
Want het is lastig om via het forum na te gaan, wat er nu exact met je toestel aan de hand is, aangezien ik niet met je kan meekijken, terwijl ze dat in de winkel wel kunnen.
Maar gezien jouw problemen, ligt het aan de software op jouw toestel.

Reageer