Vraag

Lg g4

• 18 februari 2016
  • 3 reacties
  • 207 Bekeken

Hallo mijn lg g4 start spontaan opnieuw op willekeurig. En af en toe wordt die zo heet dat je hem niet vast kunt houden. Wat moet ik hiermee doen. Fabrieks instellingen heb ik ook al geprobeerd.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi Peter,

Van harte welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. Minder leuk is de reden waarom. :(

Balen dat je toestel telkens uit zichzelf opnieuw start. Ik kan me goed voorstellen dat je dit opgelost wilt hebben. Sinds wanneer ervaar je dit? Zou je willen controleren of je gebruik maakt van de nieuwste software? Raadpleeg onze toestelhulp voor de instructies.

Maak je nog gebruik van de originele oplader? Zou je jouw toestel één keer volledig op willen laden met een andere oplader?

Ik ben benieuwd naar je reactie. Laat het ons weten!
Reputatie 3
Badge +7
Dit klinkt in mijn ogen een beetje als de voorbode van het bekende probleem met LG G4's die niet meer opnieuw willen opstarten.

Mijn toestel begon dezelfde mankementen te vertonen, om later alsnog te besluiten nooit meer op te starten.

Begint het serie nummer van je toestel toevallig met de cijfers 504, 505, 506 of 507? In dat geval is het verstandig om het toestel aan te bieden ter reparatie. Er zit dan namelijk een productiefout in het toestel.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Traih91,

Dankjewel voor je reactie en je tips! Dat waarderen wij zeker. We hebben al een tijdje niks meer gehoord van Peter dus ben benieuwd of zijn probleem is opgelost.

Reageer