Beantwoord

LG G4 alleen LG logo en start verder niet op

• 7 februari 2017
  • 12 reacties
  • 3591 Bekeken

Hallo,

Ik heb een LG G4.

Vanochtend toen ik op Facebook zat werd in eens het opstart scherm zichtbaar en nu doet hij niks meer.

Heb ook al van alles uitgeprobeerd wat ik hier op het forum kon vinden maar helaas geen resultaat.
Ik heb ook een hard reset geprobeerd maar het lijkt wel of hij in een of andere loop zit, telkens komt het LG logo weer te voorschijn en meer doet hij niet.

Kan ook geen backup maken want hij wordt niet herkend door de computer.

Weet iemand mij te vertellen wat ik het beste kan doen.

Groet Maurice.
icon

Beste antwoord door Amy 8 februari 2017, 11:25

Hey Maurice,

Fijn om te zien dat Borrevh je al van een aantal reacties voorzien heeft. Zo te zien heb je inderdaad te maken met het LG G4 Bootloop-probleem. Je kunt het toestel in dit geval inderdaad het beste opsturen ter reparatie. Aangezien er al een aantal lopende topics zijn over dit onderwerp heb ik dit topic gesloten. Mocht je hier nog vragen over hebben neem dan een kijkje in dit forumtopic. Uiteraard kun je daar ook je reactie achterlaten. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

12 reacties

Heeft u al geprobeerd hem op te starten met de oplader er aan?
Hoi Borrevh,

Net even uitgeprobeerd, maar helaas.

Ik zie wel even de batterij indicator rood worden en daarna geeft hij aan hoeveel de batterij nog is opgeladen en dan krijg ik weer het logo van lg.

Deze gaat dan 1 a 2 keer aan en uit, en staat hij alleen op het logo voor de rest niks.

Jammer.

Groet, Maurice.
probeer de baterij er op nieuw in te doen.
Helaas ook al geprobeerd :(:( maar zelfde verhaal.
probeer anders als je hem aan doet de aanknop ingedrukt te houden voor een tijdje
helaas, hij gaat dan weer uit en aan maar blijft op het opstart scherm hangen.

Lijkt wel of hij in een loop blijft zitten.
al gekken of het geluid aan en uit kan?
gekeken
Hoe kan ik dit controleren als de tel niet opstart.

Krijg alleen het opstart scherm met lg logo en powered by android te zien.

Meer doet hij niet.
https://tweakers.net/nieuws/107549/lg-geeft-bootloop-probleem-met-g4-toe-en-gaat-toestellen-repareren.html
Oke Borrevh thnx voor de reacties.

Dat wordt dan opsturen.

Groet, Maurice.
Reputatie 6
Badge +15
Hey Maurice,

Fijn om te zien dat Borrevh je al van een aantal reacties voorzien heeft. Zo te zien heb je inderdaad te maken met het LG G4 Bootloop-probleem. Je kunt het toestel in dit geval inderdaad het beste opsturen ter reparatie. Aangezien er al een aantal lopende topics zijn over dit onderwerp heb ik dit topic gesloten. Mocht je hier nog vragen over hebben neem dan een kijkje in dit forumtopic. Uiteraard kun je daar ook je reactie achterlaten. 🙂