Beantwoord

Lg g4 blijft herstarten

• 24 januari 2016
  • 11 reacties
  • 771 Bekeken

Gisteren probeerde ik een nieuw spel te downloaden maar dat lukte niet omdat de schijf bijna vol was. Geen probleem, wat oude spellen en foto's verwijderen en het moet wel lukken dacht ik nog.

Helaas, tijdens het verwijderen begon de telefoon ineens opnieuw op te starten. En nog een keer, en nog een keer.

Soms komt hij tot het t-mobile scherm, soms tot het scherm waarin wordt vermeld dat de de apps worden bijgewerkt en hij is bij app 8 van 133, dan weer 22 tot 119. Meestal alleen het LG scherm.

Omdat hij blijft herstarten kan ik ook geen verbinding maken via de laptop.

Ik heb geprobeerd met power on/off button in combinatie met volume down maar geen safe mode, geen hard of soft reset. Niets.

Iemand nog tips?? Liefst iets waarbij de inhoud van de telefoon behouden blijft maar goed.. als dat echt niet kan...

Iemand nog tips?

Bij voorbaat dank,
Luuk
icon

Beste antwoord door David 28 januari 2016, 14:33

Hey Luuk,

Waarschijnlijk had mijn collega Hajar een kop koffie nodig! ;)

Ik heb even wat graafwerk gedaan en het blijkt een bekend probleem van de LG G4 te zijn. Helaas lijkt er geen oplossing voor thuis te zijn en het is dus aan te raden om je toestel ter reparatie aan te bieden. Onze reparatieservice gaat er dan voor je naar kijken en het oplossen!

Helaas kunnen we je dus niet verder helpen met een mooie suggestie voor thuis, maar hopelijk is het snel opgelost via een reparatie!
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Luuk,

Welkom op ons Forum!

Wat balen dat je toestel kuren vertoont en dat terwijl je gewoon een leuk spel wilde spelen. 😞

Ik wil je adviseren om je toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Je toestel zal dan weer werken zoals deze uit de fabriek komt. Voordat je een fabrieksreset uitvoert moet je wel een back-up maken van je gegevens. Zo raak je jouw gegevens niet kwijt. Op deze pagina kun je zien hoe dat moet.

Laat je mij weten of een fabrieksreset heeft geholpen? 🙂
Ehm tja.. maar zoals gesteld in mijn vraag kan ik met mijn pc geen verbinding maken aangezien hij blijft herstarten en en werken de standaard reset opties van lg ook niet. Ik zoek juist naar andere tips. Ergens een verborgen knopje dat je met een scherp voorwerp in moet drukken of....??
Reputatie 7
Badge +20
Hey Luuk,

Waarschijnlijk had mijn collega Hajar een kop koffie nodig! ;)

Ik heb even wat graafwerk gedaan en het blijkt een bekend probleem van de LG G4 te zijn. Helaas lijkt er geen oplossing voor thuis te zijn en het is dus aan te raden om je toestel ter reparatie aan te bieden. Onze reparatieservice gaat er dan voor je naar kijken en het oplossen!

Helaas kunnen we je dus niet verder helpen met een mooie suggestie voor thuis, maar hopelijk is het snel opgelost via een reparatie!
ik heb een soort gelijk probleem. toestel viel uit en als ik de telefoon weer aanzet komt die niet verder dan het LG scherm en valt dan uit en dan wordt het beeld weer zwart. als er een tijdje gewacht wordt of de batterij opnieuw geplaatst begint het zelfde proces weer opnieuw.

dit lijkt dus erg op het bekende probleem , ik heb de telefoon naar de t mobile shop gebracht om te laten opsturen voor reparatie, ik neem aan dat de reparatieservice op de hoogte is van dit probleem?
er staat bij omschrijving toestel schakelt niet in , is dit wel duidelijk genoeg om aan te tonen dat het waarschijnlijk om dit probleem gaat?
Reputatie 6
Badge +17
Hi Peter,

Ook jij van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Balen dat ook jij hier last van hebt. Goed dat je zelf al actie hebt ondernomen. Je telefoon is in het repratiecentrum in goede handen. De reparateurs zijn bekend met de veel voorkomende problemen en als ik jouw omschrijving lees dan moet het helemaal goed komen. We zullen het dus nog even moeten afwachten.

Laat je ons weten als je jouw toestel weer hebt ontvangen? Als je in de tussentijd nog andere vragen of verzoeken hebt dan weet je ons te vinden.

Ps. Lijkt het je leuk om jezelf voor te stellen aan ons? Neem dan een kijkje in het voorstel topic. Wij hebben onszelf onlangs ook voorgesteld in deze video.
Bedankt voor de reactie. er staat bij status nu Het toestel is na intake aan een externe servicepartner verzonden. wat betekent dit precies?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Peter,

Sorry voor de late reactie. Na een kijkje genomen te hebben op jouw My T-Mobile account zie ik inderdaad dat deze naar een externe servicepartner is verzonden. Jouw toestel was in eerste instantie verzonden naar Dynafix. Daar hebben ze geconstateerd dat ze jouw toestel niet kunnen repareren omdat ze daar niet de licentie voor hebben. Je telefoon ligt nu bij een extern reparatiecentrum die wel de licenties heeft om jouw LG te repareren. Via www.e-repair.nl kan je de status van de reparatie zien.

Ik hoop dat mijn uitleg het duidelijker maakt! Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan weet je ons te vinden. 😉
bedankt voor de uitleg en de link alleen is mijn EMEI nummer of postcode/telefoon nummer combinatie niet bekend dus kan ik niet de reparatiestatus bekijken
Reputatie 7
Badge +20
Hi Peter,

Je toestel is op 12 februari naar een extern reparatiecentrum gestuurd. Je aanmelding is daardoor nog niet verwerkt en dus is je status nog niet beschikbaar. Ik verwacht dat je status in de loop van deze week beschikbaar zal zijn en dan kun je het nogmaals proberen.

Als je in de tussentijd nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Ik heb mijn LG G4 weer terug! 😃
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Peter91,

Fijn om te lezen dat je je toestel weer terug hebt! Werkt alles weer goed? 😃

Als we verder nog iets voor je kunnen betekenen, let us know!

Reageer