Beantwoord

LG G4 blijft opstarten

• 21 augustus 2016
  • 6 reacties
  • 662 Bekeken

Mijn Lg G4 is een jaar oud en ging gisteren uit zichzelf ineens uit en blijft nu telkens opstarten wat dus niet lukt.
Nu las ik al dat dat een bekend probleem is bij de Lg maar mijn vraag is, kan ik nog bestanden redden van deze telefoon, zoals al mijn foto"s? Waarvan ik dus nog geen back up had gemaakt
icon

Beste antwoord door David 23 augustus 2016, 12:34

Hey Marjonselma,

Van harte welkom op ons forum! Erg jammer om te lezen dat ook jij last hebt van deze problemen.

Er is helaas geen standaardoplossing voor dit probleem, het continu opnieuw opstarten van het toestel voorkomt het maken van een back-up. Heb je niet onlangs een back-up laten maken van je gegevens? Dit gebeurt namelijk vaak ook automatisch (mits je dit hebt ingeschakeld), hopelijk is dit bij jou ook het geval!

Laat je weten of het met de reparatie uiteindelijk allemaal gelukt is?

@gjnolsen

Had je de reactie van mijn collega ook al gezien in je eigen topic? Is het ondertussen al gelukt om je toestel ter reparatie aan te bieden?
Bekijk origineel

6 reacties

ik heb hetzelfde probleem. morgen maar ter reparatie aanbieden.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Marjonselma,

Van harte welkom op ons forum! Erg jammer om te lezen dat ook jij last hebt van deze problemen.

Er is helaas geen standaardoplossing voor dit probleem, het continu opnieuw opstarten van het toestel voorkomt het maken van een back-up. Heb je niet onlangs een back-up laten maken van je gegevens? Dit gebeurt namelijk vaak ook automatisch (mits je dit hebt ingeschakeld), hopelijk is dit bij jou ook het geval!

Laat je weten of het met de reparatie uiteindelijk allemaal gelukt is?

@gjnolsen

Had je de reactie van mijn collega ook al gezien in je eigen topic? Is het ondertussen al gelukt om je toestel ter reparatie aan te bieden?
hallo, ik heb precies hetzelfde probleem!! het is ineens gebeurt gisteravond. nu issie nogdteeds bezig met opnieuw opstarten. tegen mij is gezegd dat het een systeemupdate is. maar 14 uur lang 13 applicaties bijwerken is wel erg lang vind je niet. mijn telefoon wordt niet normaal heet en moet elk uur aan de oplader anders issie gewoon leeg en begint hij weer opnieuw. nu ben ik erg bang dat ik dus alles verlies. hoe lossen jullie dit op? ik lees mee.
Nou, ik ben er nu al weer bijna overheen dat ik alles kwijt ben en nee volgens mij heb ik geen back up gemaakt of wel maar dan in het interne geheugen van mijn telefoon....
Maar goed, de mensen bij TMobile waren super aardig en mijn toestel is nu opgestuurd ter reparatie dus het komt allemaal wel goed uiteindelijk.
Maar wel raar dat dit ineens gebeurt zonder duidelijke aanleiding met deze telefoon, de LG G4.
Maar sowieso is het dus wel belangrijk om de hele tijd alles te back uppen!
Dat heb ik nu geleerd want ik was ineens mijn leven kwijt toen het misging met mijn telefoon.
Maar wat is nu een goed back up systeem? Zo'n cloud, of dropbox, of je eigen computer thuis?
Of en geheugenkaartje in je telefoon?
Ik had gelukkig mijn backup op automatisch staan. Heb het zelf opgelost je moest alleen je telefoon resetten en je bent er vanaf! Nu wel al mijn fotos kwijt! Op een of andere manier heeft ie heel me simkaart en sd kaar leeggetrokken. Maar mijn telefoon doet het weer! En ook stuk sneller! Ik heb nu 3 manieren voor backup. Die van mijn telefoon zelf. Google drive en op mijn eigen google account. Ik zit te twijfelen of ik hem ook op mijn outlook account zet... Idd. Heel je leven zit in de telefoon. En zelfs met een backup is het verloren gegaan 😞
Reputatie 6
Badge +15
Hey Zoey,

Fijn dat je de back-up automatisch had staan en fijn dat het opgelost is met een rest. Wel flink balen dat je jouw foto's kwijt bent. 😞

@marjonselma & @Zoey

Wat back-up's maken betreft..In de Toestelhulp vind je daar nog een aantal goede tips voor. Ik zou het in ieder geval altijd via Google opslaan en de belangrijke dingen, zoals foto's die niet kwijt mogen, bewaar ik op een externe harde schijf en op mijn computer. :)

Laten jullie weten hoe het verder afloopt?

Reageer