Beantwoord

LG G4 gaat niet meer aan

• 7 maart 2016
  • 3 reacties
  • 1216 Bekeken

ik haalde gister middag mijn telefoon uit mijn tas hij was bloedheet en was uit.
Ik heb hem daarna nog 1x aan gekregen maar werd weer heet,
Nu na een nacht niet gebruikt te hebben opnieuw geprobeerd ook met een andere batterij, maar hij gaat nog niet aan. Ik laad hem op en vervolgens 2 sec later is hij weer helemaal leeg en blijft het lg logo knipperen in het beeld maar aan gaat hij niet.

wat kan ik doen of moet ik hem langs brengen?

hij is net een half jaar oud
icon

Beste antwoord door David 8 maart 2016, 09:56

Hey 19Lou86,

Welkom op ons Forum! :)

Dat klinkt niet erg goed inderdaad, dit is zomaar uit het niets gebeurd? We hebben een soortgelijk probleem onlangs gehad, helaas was hier thuis niets meer aan te doen.. Wellicht helpt het bij jou wel! Zou je de suggesties uit dat topic eens kunnen nalopen? Heb je ook al een andere oplader geprobeerd voor de zekerheid?

Mocht dit niet werken, dan zit er helaas niets anders op dan je toestel ter reparatie in te leveren. Ik hoop natuurlijk dat je het alsnog thuis weet op te lossen!

Laat even weten hoe het allemaal gegaan is en of je nog ergens achter bent gekomen!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey 19Lou86,

Welkom op ons Forum! :)

Dat klinkt niet erg goed inderdaad, dit is zomaar uit het niets gebeurd? We hebben een soortgelijk probleem onlangs gehad, helaas was hier thuis niets meer aan te doen.. Wellicht helpt het bij jou wel! Zou je de suggesties uit dat topic eens kunnen nalopen? Heb je ook al een andere oplader geprobeerd voor de zekerheid?

Mocht dit niet werken, dan zit er helaas niets anders op dan je toestel ter reparatie in te leveren. Ik hoop natuurlijk dat je het alsnog thuis weet op te lossen!

Laat even weten hoe het allemaal gegaan is en of je nog ergens achter bent gekomen!
ja joh kan je lang wachten, bij mij ookal het zelfde probleem.
Een oudere lg ook een paar jaar geleden opgestuurd krijg ik hem in onderdelen terug met de mededeling: uw toestel is niet meer te maken..
lg g3 opgestuurd en weken gewacht tot ik hem gewoon weer kapot thuis gestuurd kreeg. vervolgens een vervroegd abbonement gepakt (1.5 jaar extra) met de lg g4
en ik heb de telefoon nog geen jaar gaat de batterij eerst kapot en nu het zelfde probleem als jou.
ik ben er tenminste 100% zeker van dat ik niet nog een keer tmobile pak ;)
heb er gewoon geen woorden voor 😠
Reputatie 7
Badge +20
Hi Wesley,

Welkom op ons Forum!

Wat jammer om te lezen dat je zoveel problemen hebt ervaren met je LG toestellen. Heb je weleens een ander toestel overwogen of ben je een LG liefhebber? Heb je destijds je toestel bij ons ter reparatie aangeboden? Onze toestellen worden door een onafhankelijk reparatiecentrum gerepareerd en wij hebben dus geen inbreng in hun besluit. Had je destijds ook om een second opinion gevraagd?

Heb je ook dit topic al gezien? Hier worden een aantal tips gegeven, maar het is niet zeker of dit helpt. Als je wilt dan kun je jouw toestel ter reparatie aanbieden bij ons. Je bent hem dan 2 weken kwijt, maar als hij gerepareerd kan worden dan kun je straks wel weer zorgeloos gebruik maken van je toestel.

Als je nog ander vragen hebt, laat het ons weten!

Reageer