Beantwoord

LG G4 gaat niet meer aan

  • 6 november 2016
  • 1 reactie
  • 389 Bekeken

Mijn LG is plots uitgegaan en niet meer aan te krijgen. Nu lees ik dat het al een tijdje een bekend probleem is. Ook bij tmobile. Waarom niet de klanten met het toestel bericht gegeven. Als ik nu mijn telefoon opstuur voor reparatie Ben ik dan alles kwijt?
icon

Beste antwoord door MichelD4 6 november 2016, 23:29

Beste daniellah,

Allereerst van harte welkom op het forum van T-Mobile.
Het is uiteraard heel vervelend dat je LG G4 opeens helemaal uitvalt, en daarna niet meer aan te krijgen is, wat je ook probeert.

Het is inderdaad een bekend probleem, die zich bij meerdere versies van LG voorvalt.
Niet alleen bij T-Mobile, maar ook bij andere providers en zelf in het buitenland.
Het is ergens de fout van LG (omdat zei er van op de hoogte waren), om van dit probleem geen persbericht de deur uit te laten gaan, aangezien jij duidelijk niet de enige bent met dit probleem.
Dit is niet direct de taak van T-Mobile, aangezien deze taak bij de fabrikant (LG) hoort te liggen.

Om het probleem nu op te lossen, zou het moederbord uit jouw LG G4 vervangen moeten gaan worden, omdat een hard-reset of iets in die strekking niet meer wilt helpen in dit geval.
Hij zou (zoals je zelf al aangaf) gerepareerd moeten gaan worden, waarvoor je het beste even langs kunt gaan bij een T-Mobile Shop bij jouw in de buurt.
Zit er geen T-Mobile Shop dichtbij jouw in de buurt, dan kun je jouw toestel ook online ter reparatie aanbieden, klik hiervoor op deze link.

Je kunt ook nog even informatie opvragen bij de fabrikant (LG) zelf, je kunt dan bellen met het volgende telefoonnummer: 0900 543 5454 (€ 0,35 per gesprek / Ma t/m vrij tussen 08:30 en 20:00 uur)

In de goede hoop je zover geholpen te hebben.
Laat nog wel even weten, hoe het is afgelopen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Beste daniellah,

Allereerst van harte welkom op het forum van T-Mobile.
Het is uiteraard heel vervelend dat je LG G4 opeens helemaal uitvalt, en daarna niet meer aan te krijgen is, wat je ook probeert.

Het is inderdaad een bekend probleem, die zich bij meerdere versies van LG voorvalt.
Niet alleen bij T-Mobile, maar ook bij andere providers en zelf in het buitenland.
Het is ergens de fout van LG (omdat zei er van op de hoogte waren), om van dit probleem geen persbericht de deur uit te laten gaan, aangezien jij duidelijk niet de enige bent met dit probleem.
Dit is niet direct de taak van T-Mobile, aangezien deze taak bij de fabrikant (LG) hoort te liggen.

Om het probleem nu op te lossen, zou het moederbord uit jouw LG G4 vervangen moeten gaan worden, omdat een hard-reset of iets in die strekking niet meer wilt helpen in dit geval.
Hij zou (zoals je zelf al aangaf) gerepareerd moeten gaan worden, waarvoor je het beste even langs kunt gaan bij een T-Mobile Shop bij jouw in de buurt.
Zit er geen T-Mobile Shop dichtbij jouw in de buurt, dan kun je jouw toestel ook online ter reparatie aanbieden, klik hiervoor op deze link.

Je kunt ook nog even informatie opvragen bij de fabrikant (LG) zelf, je kunt dan bellen met het volgende telefoonnummer: 0900 543 5454 (€ 0,35 per gesprek / Ma t/m vrij tussen 08:30 en 20:00 uur)

In de goede hoop je zover geholpen te hebben.
Laat nog wel even weten, hoe het is afgelopen.

Reageer