Beantwoord

LG G4 is 15 minuten geleden zomaar uitgevallen.

  • 20 juli 2016
  • 1 reactie
  • 364 Bekeken

Mijn LG G4 is 15 minuten geleden zomaar uitgevallen. Ik krijg deze niet meer aan. Hij was niet leeg. Klantenservice is al gesloten. Heb net met vaste telefoon gebeld. Heb batterij er al meerdere keren uit gehaald en opnieuw erin gedaan. Kan aan en uit knop niet indrukken. Hij laat alleen het LG logo zien. Wordt ook erg warm nu. Telefoon is van november 2015.
Help. Kunt u me helpen. Valt dit onder garantie. Ik kan nu niets.....
Laura van Kleef
icon

Beste antwoord door Trajh91 21 juli 2016, 09:02

Dit klinkt als een bekend probleem met de LG G4, wat een productiefout is.

Als je de accu uit het toestel is, zie je daaronder het serienummer staan. Begint deze met 504, 505, 506, 507, 508 of 509, dan heb je last van de productiefout. Begint het serienummer daar niet mee, dan is er een ander probleem aan de hand.

Je kan in dit geval niets meer met het toestel: het is niet mogelijk om een factory reset uit te voeren en je kan ook geen backup meer maken van je gegeven. Geef je het toestel af ter reparatie, dan kan het probleem weer snel opgelost worden. Dit houdt echter wel in dat je het toestel ongeveer 2 weken kwijt bent.

Het beste kan je het toestel afgeven ter reparatie bij een T-Shop in dit geval. Zij kunnen het probleem duidelijk voor je omschrijven en zorgen dat het correct afgehandeld wordt. Ik kan in dit geval niet aanraden om het toestel zelf aan te melden bij Dynafix, vanwege de aard van het probleem.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Dit klinkt als een bekend probleem met de LG G4, wat een productiefout is.

Als je de accu uit het toestel is, zie je daaronder het serienummer staan. Begint deze met 504, 505, 506, 507, 508 of 509, dan heb je last van de productiefout. Begint het serienummer daar niet mee, dan is er een ander probleem aan de hand.

Je kan in dit geval niets meer met het toestel: het is niet mogelijk om een factory reset uit te voeren en je kan ook geen backup meer maken van je gegeven. Geef je het toestel af ter reparatie, dan kan het probleem weer snel opgelost worden. Dit houdt echter wel in dat je het toestel ongeveer 2 weken kwijt bent.

Het beste kan je het toestel afgeven ter reparatie bij een T-Shop in dit geval. Zij kunnen het probleem duidelijk voor je omschrijven en zorgen dat het correct afgehandeld wordt. Ik kan in dit geval niet aanraden om het toestel zelf aan te melden bij Dynafix, vanwege de aard van het probleem.

Reageer