Beantwoord

LG G4 start niet meer op

Beste,

Mijn LG G4 heb ik sinds Mei 2015 via T-Mobile.
Ondanks een aantal kleine zaken was ik tevreden over deze telefoon en heb ik er geen problemen mee gehad.
Mijn telefoon werkte normaal en heeft geen beschadigingen.
Vanochtend gebruikte ik mijn telefoon normaal en mijn telefoon was 100% opgeladen.
Ik gebruikte wat apps en er was niets aan de hand.
Uit het niets werd mijn scherm zwart en dit blijft nu al een aantal uur hangen op het "LG opstartscherm".
De telefoon reageert nu nergens meer op.
Ik heb verschillende dingen geprobeerd maar niets helpt.
- Batterij eruit halen; scherm wordt zwart en gaat weer op het "LG opstartscherm"
- Telefoon aan de lader leggen; gebeurt niets en telefoon wordt heel heet.
- Telefoon aan de computer leggen; gebeurt niets, computer herkent telefoon niet.
- Resets; (volumeknop en homeknop telegelijkertijd inhouden) geen reactie van telefoon.

Graag hoor ik wat ik kan doen om mijn telefoon weer werkende te krijgen en of meer mensen hier last van hebben gehad.
icon

Beste antwoord door David 26 februari 2016, 09:31

Hey Denisevg

Welkom op ons Forum, maar wat onwijs vervelend dat je telefoon geen teken van leven meer geeft! :S

Ik zie ook dat je dit gisteren hebt aangekaart via onze Chat, mijn collega heeft je toen informatie gegeven over een reparatie en jouw telefoon is aangemeld bij onze reparatieservice. We hadden onlangs een zelfde soort situatie, waarbij een reparatie dezelfde uitkomst was van het probleem. Helaas is er dus nog geen oplossing die je zelf thuis kunt uitvoeren.

Als je nog vragen hebt over je reparatie of iets anders, dan horen we dat graag. Je kunt je reparatiestatus overigens zelf in de gaten houden via je My T-Mobile, zodat je steeds weet waar je LG uithangt! 🙂

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Denisevg

Welkom op ons Forum, maar wat onwijs vervelend dat je telefoon geen teken van leven meer geeft! :S

Ik zie ook dat je dit gisteren hebt aangekaart via onze Chat, mijn collega heeft je toen informatie gegeven over een reparatie en jouw telefoon is aangemeld bij onze reparatieservice. We hadden onlangs een zelfde soort situatie, waarbij een reparatie dezelfde uitkomst was van het probleem. Helaas is er dus nog geen oplossing die je zelf thuis kunt uitvoeren.

Als je nog vragen hebt over je reparatie of iets anders, dan horen we dat graag. Je kunt je reparatiestatus overigens zelf in de gaten houden via je My T-Mobile, zodat je steeds weet waar je LG uithangt! 🙂

Reageer