Beantwoord

LG G5 wordt warm en is snel leeg

• 25 januari 2017
  • 13 reacties
  • 5729 Bekeken

Nog bij iemadwaar de g5 snel leeg is en erg warm wordt.Hij is onder tussen al 2 keer opgestuurd maar het probleem blijft.Het toestel is net 1 mnd oud en we hebben al 2 weken kunnen gebruiken.Morgens om 6,30 is hij 100%en om 16 uur is hij nog maar 6% en er wordt niet echt bezonderen dingen mee gedaan
icon

Beste antwoord door David 27 januari 2017, 16:10

Hi Rene,

Dat klinkt niet erg best, heb je hier sinds het begin al problemen mee? :S

Ik zie dat jouw toestel op de 21e is teruggestuurd, maar op dit moment heb je dit probleem dus nog steeds? Zou je kunnen aangeven wat je zelf geprobeerd hebt, nadat je het toestel weer terug hebt gekregen? In dit topic geven de we suggesties die je zelf thuis kunt proberen.

Misschien is het ook handig om dit topic eens door te nemen om te kijken of je de batterijduur misschien nog kunt verlengen. Je geeft zelf aan dat er geen bijzondere dingen mee gedaan worden, maar wat doe je er wel mee? Staan er misschien ook veel apps op de achtergrond open?

We zien jouw reactie graag tegemoet, hopelijk kunnen we je er verder bij helpen!
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Rene,

Dat klinkt niet erg best, heb je hier sinds het begin al problemen mee? :S

Ik zie dat jouw toestel op de 21e is teruggestuurd, maar op dit moment heb je dit probleem dus nog steeds? Zou je kunnen aangeven wat je zelf geprobeerd hebt, nadat je het toestel weer terug hebt gekregen? In dit topic geven de we suggesties die je zelf thuis kunt proberen.

Misschien is het ook handig om dit topic eens door te nemen om te kijken of je de batterijduur misschien nog kunt verlengen. Je geeft zelf aan dat er geen bijzondere dingen mee gedaan worden, maar wat doe je er wel mee? Staan er misschien ook veel apps op de achtergrond open?

We zien jouw reactie graag tegemoet, hopelijk kunnen we je er verder bij helpen!
Hallo David
de 1ste keer is hij terug gegaan vanwege het snelle leeglopen en te warm worden.De2 keer was het probleem dat hij de simkaart niet zag toen hebben ze iets vervangen.Hun hebben het toen alles erop gezet hij was gebruiks klaar.We worden er eigenlijk nu gek van we gaan morgen weer terug naar de winkel want we hebben geen telefoon genomen die binnen een paar uur leeg is.We hebben hem hard nodig over de gehele dag moeten bereikbaar zijn.Ik hoop eigenlijk dat we een nieuwe krijgen want ik heb het idee dat deze telefoon niet goed is.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rene,

Balen dat je toestel zulke kuren vertoont. Ik zie dat je gister langs de Shop bent geweest en dat jouw toestel ter reparatie is opgestuurd. Hopelijk krijg je snel een gerepareerd toestel terug. Je kan op deze pagina de status van je reparatie bekijken.

Als ik nog iets kan betekenen dan hoor ik het graag! 🙂
Ook ik heb dat probleem. Ik kon de telefoon niet gewoon meer opnemen, maar moest de speaker aanzetten anders kon degene die mij belde mij niet horen. Als ik dan afsloot werd het toestel echt heet en was de batterij binnen 10 minuten van bijna vol helemaal leeg. Gezien de opmerkingen maak ik me nu zorgen of het opgelost gaat worden. Het toestel is nu al meer dan een week weg.
Reputatie 5
Badge +17
Hey Fons,

Balen dat ook jij hier last van hebt!

Goed dat je er zelf al mee bezig bent geweest en je toestel hebt opgestuurd. Ik ben ervan overtuigd dat je 'm snel weer binnen hebt en dat je toestel ook goed werkt. We streven er naar om je toestel binnen 2 weken gerepareerd te hebben.

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen of verzoeken hebben dan horen we het graag van je. We helpen je graag. 🙂
Daar ben ik weer hij is nu voor de 3de terug gekomen maar nog steeds loopt hij snel leeg.Nu de vraag hoe kan dat nou ik heb hem nodig voor me werk.Bij jullie is de batterij getest voor de 2 keer en die was goed stond.Wat kan het nou zijn zo schiet het niet op.
De telefoon is al 3 keer terug geweest maar nog steeds is hij binnen een halve dag leeg.Ze hebben de batterij getest die kwam er goed uit mar wat is het dan.Nodig elke dag voor me werk maar kan het niet als je hem om 6 uur van de lader haalt dan staat hij op 100% dan om 13 uur kijkt is het meestal nog maar 25%.Er staat niks speciaals op wordt alleen mee gebeld en af en toe Facebook en whats app.Wat kan het zijn
Reputatie 7
Badge +20
Hey Rene,

Wat onwijs jammer dat de reparaties nog niet het gewenste effect hebben gehad! :S

We hadden al eerder bekeken of je zelf misschien wat kon ontdekken aan het probleem met de batterij. Het is niet geheel duidelijk of dat toen ook getest is. Je kunt sowieso nog even de tips voor de batterijduur uit mijn eerste bericht doornemen en de tips op deze pagina. Daarnaast is het misschien handig om even te kijken of een app wat aan het licht kan brengen. Je kunt hierbij bijvoorbeeld denken aan AccuBattery, maar er zijn heel veel voorbeelden. Misschien ontdek je op die manier of er misschien toch niet iets anders aan de hand is dan een hardwaredefect.

Houd je ons op de hoogte van jouw bevindingen en als je iets ontdekt, laat het dan even weten!
Hallo David
We hebben een probleem ontdekt hij loopt hel snel leeg als je de bleutooth aan heb staan en dan op de carkit doet wat wel heel raar is.De andere telefoon doet het wel gewon erop we hbeben nog nooit problemen gehad.Is er iets aan te doen want we hebben nu een telefoon waar we niks aan hebben
Ik heb ook lg g5 locatie en bluetooth uit beeldscherm op 40 procent en op spaarstand smorgens 100 procent en s avond 30 en doe veel fb app en 2 spelletjes nummi en wordfeud...hij wordt niet super warm miss moeten ze stoppen met maken en gewoon een nieuwe geven.
Reputatie 7
Badge +20
@Rene

Bluetooth zou in theorie wel ervoor kunnen zorgen dat jouw batterij rap leeg is. In ons topic over het verlengen van de batterijduur is dit ook één van de tips om er langer mee te kunnen doen. Hoe snel loopt de batterij leeg als je bluetooth inschakelt op jouw toestel? Misschien kun je het ook eens bijhouden zonder dit in te schakelen? Misschien is dat dan inderdaad de boosdoener van de leeglopende batterij!

@Saffieschatje

Bij jou klinkt het wel alsof het een regulier gebruik van het toestel is en de batterijpercentages die jij aangeeft zijn ook helemaal niet gek. Door het intensieve gebruik van verschillende apps kan er op een dag zeker 70% batterij verbruikt worden, dat is niet direct opmerkelijk. In het bericht dat ik hierboven heb getikt, staat ook een link naar een topic. Misschien kun je die ook nog even doornemen om te kijken of je hier misschien wat extra batterijduur kunt krijgen?
Hoi David
Mijn vrouw heeft hem nu die wou hem proberen want die heeft geen bleutooth nodig bij haar staat hij om 19 uur nog op 60%.Bij mijn is hij rond 13 uur nog maar 15 % maar ik heb de bleutooth nodig zit de hele dag op de weg.Is er iets aan te doen zo niet dan heb ik dus een nieuw abonnement genomen met een telefoon die ik niet kan gebruiken wat ik van te voren niet wist daar baal ik wel van
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rene,

Het lijkt erop dat het gebruik van bluetooth ervoor zorgt dat je batterij snel leeg gaat. Heb je het topic dat David heeft gedeeld al doorgenomen? Daar staan hele handige tips in om je batterijduur te verbeteren. Dit heeft natuurlijk niets met je abonnement, maar met je toestel te maken. Waarvoor gebruik je bluetooth vooral? Misschien kun je op zoek gaan naar een alternatief en gebruik je bluetooth alleen als het noodzakelijk is. Je zou ook nog eens dit topic kunnen doorlopen. Hier staan wat tips in voor mogelijke defecte toestellen.

Laat je even weten of het beter gaat als je dit tips gebruikt?

Reageer