Beantwoord

LG G6 is hier, nog geen nieuwspost?

• 3 april 2017
  • 3 reacties
  • 850 Bekeken

Ik zag dat de lg g6 beschikbaar is, ik had mijn mail opgegeven als deze beschikbaar zou komen, maar helaas geen mail tot dusver.

Komt er ook nog een nieuwspost? Is er een actie net zoals de samsung galaxy s8 waar je bijvoorbeeld gratis oortjes erbij krijgt?
icon

Beste antwoord door David 4 april 2017, 10:37

Hey Nadimlg,

Erg opmerkelijk dat je geen bericht hebt ontvangen! Zou het kunnen dat deze in je spambox is beland?

Op het forum bespreken we de nieuwe toestellen van LG in dit topic. In ons systeem zie ik dat je gisteren verlengd hebt met de LG G6, dus dat is helemaal in orde gekomen! 🙂 Er zijn op dit moment geen acties met de LG G6, maar daar ben je dus al achter.

Hopelijk heb je jouw toestel snel in huis en bevalt deze heel goed!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Nadimlg,

Erg opmerkelijk dat je geen bericht hebt ontvangen! Zou het kunnen dat deze in je spambox is beland?

Op het forum bespreken we de nieuwe toestellen van LG in dit topic. In ons systeem zie ik dat je gisteren verlengd hebt met de LG G6, dus dat is helemaal in orde gekomen! 🙂 Er zijn op dit moment geen acties met de LG G6, maar daar ben je dus al achter.

Hopelijk heb je jouw toestel snel in huis en bevalt deze heel goed!
Nee, helaas. Ik had mij ook ingeschreven voor de s8 notificatie mail en die heb ik wel binnen gekregen maar niks van de G6.

Prijs is al zeer scherp, ik had verwacht dat deze rond de €750,- zou kosten, dus geen extra actie is op zich niet zo heel erg.

Toestel zou over een half uur tot 2.5 uur binnenkomen, geweldige levertijd overigens.

Hopen dat ik er net zo van geniet als van de G4.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Nadimlg,

Sorry dat je de mail niet hebt ontvangen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling, dus ik denk dat er iets mis is gegaan. Gelukkig hield je het zelf ook al in de gaten. En als het goed is ben je inmiddels de trotse eigenaar van jouw gloednieuwe LG G6! Hoe bevalt 'ie tot nu toe? :)

Heel veel plezier met jouw nieuwe toestel! En mocht je nog ergens tegenaan lopen, laat het gerust weten. Ik help je graag!

Reageer