Beantwoord

LG in bootloop

Toon eerste reactie

247 reacties

Reputatie 3
@cind De meesten hier hebben het ook op een 'officiële' manier gedaan. Het gaat om een officiële software update van LG die je met een officieel programma van LG (LG Bridge) installeert. Ben er net zo blij mee verder.
Reputatie 2
@cind De meesten hier hebben het ook op een 'officiële' manier gedaan. Het gaat om een officiële software update van LG die je met een officieel programma van LG (LG Bridge) installeert. Ben er net zo blij mee verder.
Mooi zo😉👍
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Hierbij een update: LG heeft een oplossing gevonden voor het probleem en hiermee kunnen de toestellen snel weer in oude staat teruggebracht worden.

Na onze oproep eerder deze week hebben meerdere gebruikers hun toestel naar ons servicecentrum gestuurd om een reparatie uit te laten voeren. De eerste toestellen zijn alweer volledig hersteld en onderweg naar hun eigenaar. Dit is in de meeste gevallen ook mét behoud van data gebeurt.

Wij raden iedereen, die nog steeds problemen ondervindt met zijn of haar toestel, het toestel zo snel mogelijk aan te melden ter reparatie. Ook willen we nogmaals vragen aan gebruikers niet zelf aan de slag te gaan met een zogeheten ‘harde softwarereset’. De kans bestaat dan dat gegevens definitief verwijderd worden.

De software update van 3 december (V10p) is nu ook over the air beschikbaar en 100% veilig. Gebruikers die hiervoor een melding krijgen kunnen deze update het beste uitvoeren. Zij hoeven het toestel dan niet op te sturen.

Alle toestellen die bij ons (via het verkooppunt of de klantenservice) worden aangeboden behandelen wij nog steeds met de hoogste prioriteit, daar is dan ook niets aan veranderd!

We laten weer van ons horen zodra er een update te delen is!
Reputatie 1
Top.Heb wel een andere update gekregen, namelijk V10k. Als het goed is moet de telefoon het straks weer doen.
Reputatie 7
Badge +20
Goed bericht voor al die mensen👍🏻 Eind goed al goed!
Reputatie 6
Badge +10
Fijn om te lezen dat er inmiddels een definitieve oplossing is voor dit vervelende probleem.
Reputatie 1
Fijn dat er een oplossing is. Echter de reparateur dynafix zegt tegen mij dat mijn toestel 'gerepareerd' is maar ze weten niet zeker of het een hard reset was of niet.... opletten dus,,,
Reputatie 1
En ja. Dit is het bedrijf waar naartoe mijn toestel via T Mobile shop is gestuurd.
Hier ook weer terug van Dr. mobile. Alles in orde. V10p versie erop en data intact. Heb nog niets gehoord van vergoeding van het verzenden, maar ik hoop dat dit goed komt 😀
Reputatie 2
Ik heb zojuist ook via LG Bridge en download modus mijn telefoon weer levend gekregen, in ieder geval genoeg om de foto's er af te kunnen halen!

Straks maar eens kijken of het met een sim werkt.
Reputatie 2
Ik ben blij voor iedereen waarbij de data behouden blijft en de telefoon weer werkt, echter werd mij gezegd in de T-mobile winkel waar ik net vandaan kom, dat ik 100% mijn gegevens kwijt zou raken als ik hem op zou sturen voor reparatie (lekker dus...). Ik ben zowel helemaal klaar met T-Mobile als LG, beiden sturen ze me van de kast naar de muur en er is dus nog steeds geen definitieve oplossing, waarbij ik mijn gegevens kan behouden dan wachten op een nieuwe update. Ik ben inmiddels nogal gefrustreerd geworden door deze hele situatie. Ik kijk zelf wel wat ik kan doen en ik verwacht minimaal een compensatie van 1 van beide bedrijven. Mij werd ook gezegd in de winkel dat het niet alleen de lg g7's op het t-mobile netwerk er last van hadden, maar ook bij KPN. Ik heb verder niemand van KPN gehoord over een lg g7 met bootloop problemen. Niemand weet mij te helpen en mijn vertrouwen in beide bedrijven is flink gedaald, na dit conract ben ik waarschijnlijk ook weg bij T-Mobile en neem ik een andere telefoon, vind het nu wel goed... Iedereen veel succes met jullie toestellen en keep calm!
Mijn telefoon gaf vanochtend een up date aan en die heb ik geinstalleerd en mijn telefoon doet het weer met t-mobile. Dus ik snap niet helemaal waarom ze nog steeds zeggen dat de telefoons opgestuurs moeten worden want de update is er inmiddels

@danger5 ik heb een kpn kaartje in mijn LG gedaan en die werkte gewoon en bij t-mobile liep die gelijk weer vast dus het ligt echt aan t-mobile
Reputatie 2
Mijn T-mobile sim zit er ook weer in, het lijkt allemaal weer prima te werken.
Helaas vandaag contact gehad met T-mobile via de chat. In tegenstelling tot iemand anders te horen gekregen dat men slechts de helft wil vergoeden van de verzendkosten van de telefoon omdat er nog andere manieren van aanbieden waren. In de post van Hajar stonden de opties echter dusdanig dat het niet duidelijk was zondag of er kosten waren of niet. Ik heb ook niet de duurste optie gekozen, en zelfs eerder uit het werk gekomen voor het afgeven. Ik was ervan overtuigd dat het geen probleem zou worden aangezien het geheel buiten mijn schuld om er een software-probleem was. Ik ga toetsen bij mijn rechtsbijstand of dit een eerlijke behandeling is van een consument aangezien dit gevoelsmatig niet klopt.
Zodra ik meer weet hoop ik hierover te berichten
Ik heb naar aanleiding van het feit dat T- Mobile slechts de helft van mijn verzendkosten vergoed om raad gevraagd.
Inderdaad vond men bij de rechtsbijstand dat indien men niet vooraf aangeeft wat de gevolgen zijn van voorgestelde acties, deze niet achteraf voor problemen mag zorgen, zeker niet als de indruk gewekt wordt dat de kosten voor rekening zijn van de veroorzaker(s). Het probleem in dit geval is echter dat de claim €14.95 is en dat dit waarschijnlijk te weinig is. Vanaf €175 zal er meestal actie ondernomen worden. Ik heb het gevoel dat T-Mobile dit ook weet want, tenzij men zich verenigt, sta je in dit geval als consument machteloos. Ik ben daarom teleurgesteld dat T- Mobile niet de volledige verantwoording neemt in dit geval en probeert de fout van onvolledige informatie in rekening te brengen bij hun klanten. Dit in tegenstelling tot de berichten die men naar buiten brengt dat de klanten gratis geholpen worden. Dit zou bijna gratis moeten zijn.
David, mijn telefoon start niet eens op, kan geen updates draaien en wat nu?

Inleveren bij de T-mobile shop
Reputatie 3

Ik ben er ook helemaal klaar mee. De telefoon staat op marktplaats en T-Mobile heb ik ook de langste tijd gehad. Of er moet een tegemoetkoming komen. Schandalig dit!!!!!!!!!!!!!
Ik heb zoals aangegeven mijn toestel ter reparatie ingeleverd bij een tmobile shop, op de reparatieverzoek is uitdrukkelijk vermeld dat de data zo mogelijk behouden diende te worden aangezien de toestel door de software update in een loop terechtgekomen was. Zojuist mijn toestel opgehaald, ze hebben hem teruggezet op fabrieksinstellingen en voor mij de nieuwste software geïnstalleerd! Niets behoud van data dus! En in de begeleidende (volgens mij standaard brief) kreeg ik zelfs het advies om niet al mijn apps tegelijkertijd te installeren aangezien mijn probleem waarschijnlijk door een app komt!!!! In de winkel suggereerden ze zelfs dat ik blij moest zijn dat de reparatie (van een minder dan 6mnd oud toestel) gratis was uitgevoerd. Ik zal in ieder geval nooit meer een LG kopen, en het iedereen die het overweegt afraden. Daarnaast is er van de kant van tmobile amper van service te spreken.!
Erg jammer allemaal. Ik ben van mening dat geen klanten hier de dupe van moeten worden. Laten we hier lering uit trekken en onze vriendenkring inlichten over wat er gebeurt is. Ik had gehoopt dat T mobile nog met een verklaring zou komen en gedupeerde klanten zou compenseren maar nu het voorbij is heerst er complete stilte. Typisch voor deze tijd waarin de mens niet telt maar slechts zijn potentie tot consumeren.
Reputatie 3
Helemaal mee eens. Erg triest en slechr van T-Mobile.
Vandaag weer contact gehad met T-mobile. Ik dacht eerst dat ik het maar zou laten gaan maar het slechte gevoel ging niet weg dus nog 1 keer geprobeerd. In een persoonlijk telefonisch gesprek werd nogmaals het standpunt van T-mobile duidelijk gemaakt dat men op de hoogte wordt gebracht van de kosten en dat daarom deze kosten voor rekening klant zijn. Altijd is er de optie om de telefoon in te leveren bij een T-mobile vestiging wat gratis is.
Echter uit coulance wil men in mijn geval voor deze keer mijn transportkosten vergoeden door deze in mindering te brengen op mijn volgende faktuur, waarvoor mijn hartelijke dank.
Ik heb weer wat geleerd 🙂

Reageer