Beantwoord

LG Nexus 5X problemen met opladen

• 16 mei 2016
  • 3 reacties
  • 2609 Bekeken

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 0 reacties
Zijn er meer Nexus 5X gebruikers die hun telefoon niet meer kunnen opladen? En als je dit probeert dat je USB-C zo warm wordt dat je telefoon heet wordt en het binnenste van je aansluiting zelfs aantast?
icon

Beste antwoord door Thalina 17 mei 2016, 12:20

Hoi NL ST,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum, welkom terug!

De reden is helaas niet leuk, wat balen dat je je Nexus 5X niet meer kunt opladen! Gebruik je de originele oplader die bij het toestel zat? Heb je al eens een andere oplader gebruikt? En als je je toestel via je computer probeert op te laden, werkt dat wel?

Als het met een andere kabel wel lukt, dan ligt het probleem bij de kabel. Als dat het probleem niet weghaalt, dan kan het door jouw toestel komen. Ik wil je in dat geval adviseren om dit topic even op je gemak door te lezen.

Houd je ons op de hoogte?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi NL ST,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum, welkom terug!

De reden is helaas niet leuk, wat balen dat je je Nexus 5X niet meer kunt opladen! Gebruik je de originele oplader die bij het toestel zat? Heb je al eens een andere oplader gebruikt? En als je je toestel via je computer probeert op te laden, werkt dat wel?

Als het met een andere kabel wel lukt, dan ligt het probleem bij de kabel. Als dat het probleem niet weghaalt, dan kan het door jouw toestel komen. Ik wil je in dat geval adviseren om dit topic even op je gemak door te lezen.

Houd je ons op de hoogte?
Ik heb ainds kort ook een nexus 5 en heb eigenlijk nergens problemen mee. Opladen gaat prima wordt ook niet warm. Wordt alleen warm als hij in de zon ligt, dat is logisch uiteraard!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ysiad,

Leuk dat je op het forum langskomt, welkom! :)

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Zo te lezen bevalt 'ie goed? Het zonnetje schijnt inderdaad weer lekker, geniet ervan! 🆒 Als je het leuk vindt, kun je je in dit topic voorstellen. We zijn erg benieuwd naar wie je bent en je interesses!

En mocht je nu of in de toekomst een vraag hebben, dan weet je ons te vinden op het forum!

Reageer