Beantwoord

LG Optimus G valt steeds uit

• 30 januari 2014
  • 3 reacties
  • 970 Bekeken

Hallo,

ik heb inmiddels al bijna een jaar een LG Optimus G telefoon en het probleem is dat de telefoon zichzelf steeds vaker uitschakelt, eerst 1 keer per maand, later steeds vaker en inmiddels valt toestel meerdere malen per dag uit, als ik dan op mijn telefoon wil kijken is hij dus steeds uitgevallen.
Heb de meest recente software op het toestel staan en al meerdere dingen geprobeerd maar het probleem blijft en wordt steeds erger.

Is er iemand met tips of iets wat ik hieraan kan doen?

Alvast bedankt voor de reactie`s
icon

Beste antwoord door Bram 3 februari 2014, 11:39

@Jeroen Cupra

Ik zie dat je naast het antwoord van JohnH ook een antwoord hebt ontvangen via mail. Heb je hier al naar gekeken? Is het opgelost met een fabrieks reset? Anders wil ik je aanraden om een reparatie in te dienen via de volgende link.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Je bericht is bij ons binnen, we gaan ermee aan de slag! Check http://www.youtube.com/watch?v=OFooQz5smR8&hd=1
Je zou eens een fabrieks reset kunnen proberen om te kijken of dat het probleem opslost, vaak is de reden een softwarefout. Mocht dat niet de oplossing zijn is het waarschijnlijk nodig een reparatie uit te laten voeren.
@Jeroen Cupra

Ik zie dat je naast het antwoord van JohnH ook een antwoord hebt ontvangen via mail. Heb je hier al naar gekeken? Is het opgelost met een fabrieks reset? Anders wil ik je aanraden om een reparatie in te dienen via de volgende link.

Reageer