Beantwoord

LG4 werkt niet meer

• 18 januari 2016
  • 37 reacties
  • 1587 Bekeken

Best mensen

Wil even dit even delen: op 26.11.15 mijn abonement verlengd ,na 6 jaar klant te zijn van Tmobile,heb een LG4 H815 gekozen na 6 a 7 weken de toestel doet het niet meer geen enkele teken van leven.

HardReset /batterijen...niks helpt. echt teleugesteld new toestel ,de ding kost meer dan 400 euro,en moet ik nog 22 maanden mee doen voor dat de abonnement kan verlengd worden of een andere abonnement neemen ook als hij gerepareerd is door de service reparatie van tmobile. Je kun niet verglijken met een new toestel en na 6 weken gerepareerd toestel.

Echt slikken

Mvg
icon

Beste antwoord door David 19 januari 2016, 10:40

Hey LG4,

Allereerst welkom, ondanks dat het met zo'n negatieve ervaring is!

Verstandig dat je jouw telefoon ter reparatie hebt ingeleverd, hoe zuur dit ook is na zo'n korte periode. Je hebt er thuis in ieder geval zelf alles aan geprobeerd om het probleem op te lossen. Onze reparatieservice is vaak erg snel en effectief, dus binnen 2 weken heb je jouw telefoon vaak alweer terug. Je kon zelf ook geen enkele reden trouwens bedenken wat er gebeurd zou kunnen zijn met je telefoon?

Zou je ons op de hoogte willen houden van de uitkomst van de reparatie? Als we overigens iets voor je kunnen betekenen of beantwoorden in de tussentijd, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel

37 reacties

minimum 2 weeken zonder toestel en nog geen 6 weken de toestel LG H815 gebruikt ...dat is echt slikken!!!!
Reputatie 7
Badge +20
Hey LG4,

Allereerst welkom, ondanks dat het met zo'n negatieve ervaring is!

Verstandig dat je jouw telefoon ter reparatie hebt ingeleverd, hoe zuur dit ook is na zo'n korte periode. Je hebt er thuis in ieder geval zelf alles aan geprobeerd om het probleem op te lossen. Onze reparatieservice is vaak erg snel en effectief, dus binnen 2 weken heb je jouw telefoon vaak alweer terug. Je kon zelf ook geen enkele reden trouwens bedenken wat er gebeurd zou kunnen zijn met je telefoon?

Zou je ons op de hoogte willen houden van de uitkomst van de reparatie? Als we overigens iets voor je kunnen betekenen of beantwoorden in de tussentijd, laat het dan gerust weten!
Oke ...maar ik heeb geen new toestel meer....de toestel is na de reparatie centrum van TMobile gestuurd ..en een produkt die gerepareerd wordt is niet meer new toestel ,hij wordt geopend en nog meer.....en meer...en dat nog geen 6weken!!!! als het na 6 maanden of een jaar kan ik mij voorstelen maar 6 weken !!!!!!!!!!!!!!!!!is echt nog steeds slikken
actie en concreet reactie ..een reaktie waar ik geen new toestel kan mee krijgen ...heb ik niks aan!!!!nog steeds moelijk om dit allemaal te slikken
....Product verstuurd naar externe reparatiedienst .......lol zeg...new toestel van nog geen 2maanden oud en zit ik lekker mee ......dan maar goed slikken !!!!!
Reputatie 6
Badge +16
Hallo LG4,

Als je jouw toestel ter reparatie hebt aangeboden dan blijft het een nieuw toestel. Ik kan me voorstellen dat het gevoel anders is wanneer je toestel open is geweest, maar de medewerkers in het reparatiecentrum zijn ervaren en gaan goed en voorzichtig met je toestel om. Als je jouw toestel dus terugkrijgt dan ga je geen verschil merken. Het enige verschil is dat je toestel weer naar behoren werkt.

Je toestel is inderdaad naar een extern reparatiecentrum verzonden. Deze zal daar door de experts gerepareerd worden. Houd de reparatiestatus in de gaten via de T-Mobile website.

Ik ben ervan overtuigd dat je snel weer een goed werkend toestel hebt! Als je in de tussentijd nog vragen of onduidelijkheden hebt dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder.
Even druk gehad om te beantworden.....

Reparatie ETD - Reparatie gereed !!!!!!!!!!!!!????????????
Reputatie 7
Badge +15
Hey LG4,

Wat bedoel je precies met je bericht?

Ik zie in ieder geval dat de reparatie is afgerond en het toestel zo snel mogelijk verzendklaar gemaakt zal worden. Het is dus nog even afwachten maar je hebt je toestel weer binnen no-time in handen.

Houd je ons op de hoogte hier?
ja zie ik ook dat de reparatie is afgerond .....binnen no time een regepareerd toestel niet een toestel die ik 7 weken geleden als new gekregen heb.

Als je naar dokter gaat de dokter zegt niet dat je ziek bent en klaar mee maar de dokter zegt je bent ziek omdat mogelijk is dit of dat.......

Even afwachten hoe de gerepareerd toestel er uit ziet!!!!
Ja toestel is trug.......
Hi

Toestel werkt prima tot nu toe.

weer verbaasd toen ik de factuur via mijn email heb vandag kunnen zien,bijna a double wat ik bijna jaren iedeer maand betaal.

Via chat contact gehad met tmobile medewerker Dhr. Cees
Hij constateerd meteen dat het iets klopt niet en dat iets faut met mijn factuur snel een case aangemaakt en in principe wordt sanel aktie genomen.

Ik verteld him over iets anders,toen ik de toestel heb aangeschaafd heb ik ook een hoesje gekocht maar de medewerker van Tmobile die toen mij heeft geholpen zei tegen me dat ik korting krijg ik blij en ja waaroom niet...maar na een tijdje kijk ik in mijn tmobile accountje zie ik dat alle puntje die ik gespaard heb ,all jaren ,waren bijna op.en tijdens het bringen van mijn toestel naar de Tmobile schop verteld ik die en is tegen mij gezegd dat ik de puntje heb gebruikt om de hoesje te kopen wow aha....dus de medewerke van toen was niet precies /duidelijk en ook niet eerlijk om te zeggen je krijgt korting op de hoesje als je jou spaar puntje inleeverd...dat is even de verhaal om trug te komen naar de chat van vandag met Dhr.Cees
hij was heel concreet en snel gehandeld
*meteen een case aangemaakr wat betreft mijn factuur
*meteen de puntje trug gestoord naar mijn account

Is beleefd om empathie te tonnen maar is nog heel beter als je met concreet actie komt om de klant te helpen in zijn recht te stellen met andere worden....concreet daden zijn efficenter dan een babbel of een zin typen.

Bij deze wil de Dhr Cees bedanken

Mvg
Reputatie 7
Badge +20
Hi LG4,

Dankjewel voor de terugkoppeling. Wat fijn dat je toestel weer goed werkt! Ook goed om te lezen dat mijn collega Cees jou verder heeft geholpen. Wij proberen altijd onze klanten direct van een oplossing te voorzien. Ik zie ook dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega's en dat jouw factuur probleem is opgelost. Ik hoop dat daarmee alles naar wens is.

Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het mij dan weten! 🙂
had geen zin om dit te vermelden maar toch doe ik...toestel vrijdag avond plotseling is uitgegaan niks hielp...betterij los gekopeld nada........Poefffffffff:(:(:(
Reputatie 3
Badge +2
Hoi LG4,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling, helemaal niet als je het toestel net weer terug hebt. Ik begrijp je gevoel. Hoe is de situatie nu? Gaat hij nog steeds niet aan?

Zou je willen kijken in dit topic over een LG G4 die niet meer opstart? In dit topic staan tips die je kunt proberen. Mocht je toestel nog steeds niet werken dan kun je je toestel uiteraard weer opsturen ter reparatie. Ik ben ervan overtuigd dat er dan alles aan gedaan wordt om jouw toestel te repareren, je zult het verschil niet merken.

Ik ga ervan uit dat je weet hoe je je toestel moet aanmelden ter reparatie. Als dat niet het geval is, geef het dan even aan, ik help je graag. Ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is en dat je toestel gewoon werkt door het volgen van een tip uit het topic. Laat je even weten of een tip heeft gewerkt of niet?
Geen zin meer om de toestel weer te gaan aanmelden naar een service reparatie waar ik twaifel over heb....net als de eerst reparartie wordt gezegd dat per onderdelen waren vervangen ?welke onderdelen!!!!?
sinds dat hij trug is van reparatie 2 keren plotseling uitgevalen zonder enige redennen ik moest him opladen om him weer aan de praat te krijgen terwijls de baterije was gewon vol
echt geen zin meer en de toestel is new en moet ik nog bijna 2 jaaar meedoen voor dat het contract afgelopen is .........peof poef poef!!!!!!!!!!!!!!
en weer vanmorgen plotseling uitgevalen terwijl baterije op 95% stond.......................gevoel van...: je koopt iets new je betaald flink voor dit produkt na per weken de produkt deffect en je moet nog 2jaar meedoen ......en geen empathie nodig om dit gevoel weg te doen.........slikken en nog maar slikken
Reputatie 3
Badge +2
Hoi LG4,

Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Een toestel hoort niet zo te werken. Ik ben met je aan het meedenken om een oplossing te vinden.

Heb je de nieuwste software op het toestel staan? Ik heb gezocht op het internet om te kijken of er mensen soortgelijke problemen hebben. Ik lees dat het aan de software van het toestel kan liggen, vandaar de vraag of je de meest recente software hebt. Heb je geprobeerd om je toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen? Ik heb met mijn vorige toestel al na twee dagen een probleem gehad. Gelukkig hielp het om het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Misschien helpt het voor jou ook.

Als de problemen zich nog steeds blijven voordoen dan wil ik je echt vragen om het toestel nogmaals ter reparatie aan te bieden. Ik had je graag willen voorzien van specifieke informatie over de reparatie of zelf het toestel voor je willen repareren. Maar ik zou meer kwaad dan goed doen denk ik. Ik ben ervan overtuigd dat de reparatie goed zal worden uitgevoerd.

Je kunt je voorstellen dat wij ook willen dat je gewoon gebruik kunt maken van je toestel. Daar is de reparatieservice voor. Dat is dan ook de snelste manier om ervoor te zorgen dat je kunt genieten van je toestel, zoals het hoort!

Laat je even weten of een update of het terugzetten heeft geholpen? Zo niet, dan help ik je graag met het aanmelden voor een reparatie!
Hij is net trug gekoemen van een herkende reparatie service ......wat moet ik nog meer doen dan een herkende reparatie centrum !!!!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi LG4,

Ik begrijp heel goed dat dit een vervelende situatie is, maar helaas kan ik er op dit moment weinig aan veranderen. Heb je al naar de tips van mijn collega Mitch gekeken? Mocht dat niet helpen, dan willen we je toch adviseren om je toestel nogmaals aan te bieden ter reparatie.

Houd je ons op de hoogte?
weer na een Herkend reparatie centrum!!!!!!!!!
Reputatie 7
Badge +15
Hey LG4,

Ahhh ik snap dat dit weer even slikken en vooral heel erg balen is. 😞

Ik zou je heel graag verder willen helpen maar je kunt het toestel in dit geval het beste weer ter reparatie aanbieden. Een erkende reparateur zal je toestel dan nogmaals onder de loep nemen en de problemen hopelijk dit keer wel structureel oplossen!

Wil je ons hier op de hoogte houden?
And again om 16:13uur vandag 07-02-2016 de toestel plotseling is uitgegaan weer had ik him moeten aansluiten op de power cabel om him aan te praat te krijgen .terwijl de baterij stond op 75%..is de vierde keer dat zoiets gebeurd na het trug komen van een herkende reparatie centrum ...hoe kan ik zo een toestel vetrouwen!!!!!!en is nog steeds sliken...mijn gevoel zegt dat wordt zeker 2 jaar slikken !!!!!!
Reputatie 7
Badge +20
Hey LG4,

Logisch dat je vertrouwen in je telefoon een deuk heeft opgelopen, vervelend als het niet werkt zoals het hoort.

Uit je eerdere berichten dacht ik dat je jouw toestel voor een tweede keer hebt opgestuurd ter reparatie, maar in ons systeem is alleen de reparatie van 18 januari bekend. Had je het toestel nogmaals ter reparatie aangeboden of heb je besloten om hier niet voor te kiezen? Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je het via een andere reparatieservice hebt gedaan, daar hebben wij verder geen inzicht in.

We raden alsnog aan om het toestel voor de tweede keer aan te bieden, zodat de reparatieservice dit nader kan onderzoeken. Als we ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag!
Stond duidelijk in dat de toestel is een keer naar een Herkende reparatie centrum van Tmobile is geweest en niet meer en ook niet naar een andere reparatie service is geweest.......
En weer de toestel uitgevalen en weer ..faut met mijn tweede new factuur since dat ik de verlenging van mijn contract bij Tmobile heb gedaan toestel niet optimaal en nog extra bij betalen ..............Slikken ...slikken en nogmaals slikken

Reageer