[LIVE VERSLAG] OnePlus 7T series launch event

• 10 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 1948 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5
  • Superuser
  • 1074 reacties

Get ready for the launch! Ik wel in ieder geval. Op moment van schrijven zit ik in de trein naar Den Haag. Daar mag ik op uitnodiging van T-Mobile de lancering van de nieuwe OnePlus 7T series bijwonen. Erg tof en ook zeer dankbaar voor deze uitnodiging. Eerder schreef ik voor T-Mobile al een tweetal reviews voor de OnePlus 7 en de OnePlus 7 Pro. Helaas mocht ik de toestellen niet houden. Dat heeft mij er niet van weerhouden om een OnePlus 7 Pro aan te schaffen. Ook ben ik grootgebruiker van de OnePlus wireless bullets. Sterker nog. Ik geniet nu in de trein van KINK op mijn bullets. Nu hopen dat er niet een te vet nummer uitgezonden wordt. Ik kan mijzelf voorzichtig wel een liefhebber van het merk noemen. Ik kijk uit naar deze launch en ook te kijken hoe groot de stap vooruit is met dit toestel. De camera('s) zal in ieder geval letterlijk een grote stap vooruit zijn. Letterlijk.

Via dit topic zal ik jullie vandaag op de hoogte houden van mijn ervaringen. Foto's maak ik natuurlijk met mijn OnePlus 7 Pro. Voor nu ga ik nog even van de muziek genieten. Bijna in Den Haag.

Goede kleur, maar niet de goede locatie. Ik ben er bijna op deze wereldreis.

Showtime! Bijna dan. Alvast eens spelen met een zekere macro lens. Sorry. Embargo.

OnePlus famous wall! Even mooi tekenen.

Bijna tijd om naar de zaal te gaan, maar eerst nog indrinken voor ik de bühne op mag als panellid.

Here we go!

Openingsspeech met dank aan community. Community houdt OnePlus scherp. Zo een blik in de toekomst met 5G van T-Mobile.

5G is coming! Testen laten al mooie resultaten zien; 1,5Gbit. Tele2 en T-Mobile netwerken samen brengt nog meer frequenties en daarmee veel capaciteit.

London, do you copy? We wachten nu op de launch. Verbinding met Londen, vanwaar het event live gestreamd wordt. Nog een paar minuten.

Het is begonnen. Gaat qua geluid niet helemaal goed. Dank aan de community. Aandacht voor Oxygen en de vele updates. Voorbeeld over Amsterdam, waarna vanuit kritiek op de camera opties verbeteringen zijn doorgevoerd.

Alles moet soepel verlopen; 90Hz draagt hieraan bij. Uitleg over de wijze waarop dit tot stand komt.

Oxigen 10:
- Verbeteringen voor ZenMode; meer opties qua tijd
- Gallery optimalisatie
- Meer custamization; dark mode
- Instant translation (subtitled)

2 jaar Android updates
3 jaar security updates

OnePlus gaat als eerste direct met launch Android 10 leveren. Out of the box bij nieuwe toestellen. Ook Oxygen 10.

Android talk over Smart reply, dark mode, gesture interface en meer privacy en security instellingen. 50 nieuwe security en privacy instellingen.

Dashboard voor gebruik door user. Ook voor devices binnen de familie.

Google lens: zoeken via de camera van de telefoon.

Oxygen 10/Android 10 komt beschikbaar voor OnePlus toestellen vanaf OnePlus 5.

Daar is hij dan; OnePlus 7T. Vanaf 17 Oktober in Europa.

Specs. 90Hz is Dé nieuwe standaard. Persoonlijk: eens! Nu uitleg met een animatie uitgelegd hoe dat in de praktijk is; 30Hz, 60Hz, 90Hz.

Met Amoled 1000 nits, dus veel meer helderheid.

- Ultrawide: ook video
- Nightscape 2.0
- Macro mode

Werkt goed. Zie deze test van vanmiddag. Later zal ik nog een test posten tussen verschillende toestellen.

WARP Charge is geüpgrade met een T. Nu 23% sneller dan de reguliere WARP chargers.

Pro time... Zelfde als reguliere versie, maar met voordelen van Pro. But one more thing.

Specs time.

OnePlus 7T Pro McLaren limited edition. Gebaseerd op het design van de McLaren auto's. Stijlvolle samenwerking tussen OnePlus en McLaren.

Ook de user interface is geïnspireerd op de auto's. Natuurlijk kan een bijpassende case niet ontbreken. Het ziet erg erg chique uit.

We mogen helaas niet mee doen om het eerste exemplaar in ontvangst te nemen.

Prijzen voor de OnePlus 7T, OnePlus 7T Pro, OnePlus 7T McLaren limited edition en Wireless Bullets 2 Olive Green.

Het vragenvuur met 1 van mijn meest favoriete mollen aller tijden; Dennis Weening. Wat OnePlus betekent? Een stoer brand dat echt luistert naar de klant.

And that's a wrap. Op naar huis, maar niet zonder een laatste night shot. Niet slecht. T-Mobile, dank jullie wel voor de uitnodiging. Het was een gaaf, leuk event. Mooi om dit zo vast te kunnen leggen.

PS: vergelijk foto's met macro tussen OnePlus 7 Pro en OnePlus 7T

OnePlus 7Pro

OnePlus 7T

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
@TAVL,

Nogmaals hartelijk dank voor je aanwezig en enthousiasme! Heb tijdens de keynote continu je post gevolgd! 😄 Na de vorige topreviews gaan we eens kijken of we die 7T en 7T Pro ergens los kunnen peuteren.. 😉
Reputatie 6
Badge +4
Leuk!

Ben zelf niet echt een Oneplus fan maar ben benieuwd 😎

Reageer