Beantwoord

Lumia 640 geen geluid bij bellen

• 30 januari 2019
  • 36 reacties
  • 1632 Bekeken

Toon eerste reactie

36 reacties

Reputatie 3
Heb hetzelf wel open gekregen

Reputatie 3
Ik ben benieuwd wat zij vinden.
Ben net gebeld, hij kan niets doen, schroevem zijn versleten, hij krijgt hem niet open
Reputatie 3
Ik ook,hoop dat ze wat kunnen doen
Reputatie 4
Badge +4
Reputatie 3
Bedankt voor je reactie. Het kan natuurlijk met de reparatie te maken hebben. Voor hetzelfde geld hebben ze de kabel beschadigd of niet correct aangesloten. Misschien is het een idee om de reparateur eens te vragen wat er is gebeurt?
Ben naar de reparateur geweest kijken wat die gaan doen.
Reputatie 3
Om uit te sluiten dat het aan het toestel ligt, zou je natuurlijk even je T-Mobile simkaart in een ander toestel kunnen steken voor een kruistest.
Bij mn galaxy A5 2015 en xcover 4 doet ie het gwn
Reputatie 3
Om uit te sluiten dat het aan het toestel ligt, zou je natuurlijk even je T-Mobile simkaart in een ander toestel kunnen steken voor een kruistest.
Ik heb het ook met een simpel simkaart en Vodafone doet nog steeds niets
Reputatie 6
Badge +8
Reputatie 4
Badge +4
Bedankt voor je reactie. Het kan natuurlijk met de reparatie te maken hebben. Voor hetzelfde geld hebben ze de kabel beschadigd of niet correct aangesloten. Misschien is het een idee om de reparateur eens te vragen wat er is gebeurt?
Reputatie 3
gebruikt de lumia voor muziek dezelfde speaker als tijdens het bellen? kunt u kijken of muziek hoorbaar word afgespeeld?
Luidspreker werkt wel

alleen oorspeekselklier niet

had het ook 1/2 weken geleden scherm laten maken
Reputatie 4
Badge +4
gebruikt de lumia voor muziek dezelfde speaker als tijdens het bellen? kunt u kijken of muziek hoorbaar word afgespeeld?

Reageer