De ander hoort me wel,maar ik kan diegene niet horen
Wat nu??
icon
Beste antwoord door Rajaalderi31 januari 2019, 14:30
Bedankt voor je reactie. Het kan natuurlijk met de reparatie te maken hebben. Voor hetzelfde geld hebben ze de kabel beschadigd of niet correct aangesloten. Misschien is het een idee om de reparateur eens te vragen wat er is gebeurt?
Wellicht toch een probleem in de telefoon met het laadcircuit (elektronica).
En misschien moet je jezelf afvragen of je nog wel tijd, geld en moeite in deze telefoon moet steken nu Microsoft ook definitief de stekker uit Windows Phone heeft getrokken en aanraadt op Android over te stappen. Tenzij je natuurlijk erg gehecht bent aan dit toestel.
Ik heb al een andere,maar dacht deze nog laten maken misschien kon je nog gebruiken/reserve houden,omdat ik zag dat een scherm heel goedkoop was bij aliexpress
En misschien moet je jezelf afvragen of je nog wel tijd, geld en moeite in deze telefoon moet steken nu Microsoft ook definitief de stekker uit Windows Phone heeft getrokken en aanraadt op Android over te stappen. Tenzij je natuurlijk erg gehecht bent aan dit toestel.
En misschien moet je jezelf afvragen of je nog wel tijd, geld en moeite in deze telefoon moet steken nu Microsoft ook definitief de stekker uit Windows Phone heeft getrokken en aanraadt op Android over te stappen. Tenzij je natuurlijk erg gehecht bent aan dit toestel.kan een nieuw moederbord het probleem verhelpen??
Moeilijk te zeggen maar dat is echt een te dure reparatie voor een Windows telefoon die binnenkort al onbruikbaar en onveilig is omdat er geen software updates meer komen.
En misschien moet je jezelf afvragen of je nog wel tijd, geld en moeite in deze telefoon moet steken nu Microsoft ook definitief de stekker uit Windows Phone heeft getrokken en aanraadt op Android over te stappen. Tenzij je natuurlijk erg gehecht bent aan dit toestel.kan een nieuw moederbord het probleem verhelpen??Moeilijk te zeggen maar dat is echt een te dure reparatie voor een Windows telefoon die binnenkort al onbruikbaar en onveilig is omdat er geen software updates meer komen.
jah,ik heb even gekeken,hoeveel de onderdeel zelf kost,vind duur (ligt tussen 30-40 Euro)ik ga niet zoveel geld uitgeven voor deze telefoon,ik gebruik het toch niet,maar dacht misschien als reserve/iemand blij maken,maarjah als het zo duur is hoef het niet,ach jah maar hij doet het gwn,alleen die oplaadprobleem jah,maar voorlopig werkt goed
En misschien moet je jezelf afvragen of je nog wel tijd, geld en moeite in deze telefoon moet steken nu Microsoft ook definitief de stekker uit Windows Phone heeft getrokken en aanraadt op Android over te stappen. Tenzij je natuurlijk erg gehecht bent aan dit toestel.kan een nieuw moederbord het probleem verhelpen??Moeilijk te zeggen maar dat is echt een te dure reparatie voor een Windows telefoon die binnenkort al onbruikbaar en onveilig is omdat er geen software updates meer komen.
heb even op aliexpress/ebay gekeken
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.