Beantwoord

Lumia 640 geen geluid bij bellen

Reputatie 2
Ik heb geen geluid tijdens bellen

De ander hoort me wel,maar ik kan diegene niet horen

Wat nu??
icon

Beste antwoord door Rajaalderi 31 januari 2019, 14:30

Bedankt voor je reactie. Het kan natuurlijk met de reparatie te maken hebben. Voor hetzelfde geld hebben ze de kabel beschadigd of niet correct aangesloten. Misschien is het een idee om de reparateur eens te vragen wat er is gebeurt?

Bekijk origineel

35 reacties

Reputatie 2
Rajaalderi schreef:

Dat is best snel

Ja,heb het geinstalleerd 2/3 gesprekken waren wel goed gegaan
Reputatie 4
Badge +4
Dat is best snel
Reputatie 2
Rajaalderi schreef:

wanneer krijg je ze binnen? Ik hoop dat dit het oplost.

zo krijg je wel goed inzicht over de opbouw van componenten in de telefoon

Earpice is vandaag binnengekomen
Reputatie 2
Folkert schreef:

Sairoen44 schreef:

Folkert schreef:

Wellicht toch een probleem in de telefoon met het laadcircuit (elektronica).

En misschien moet je jezelf afvragen of je nog wel tijd, geld en moeite in deze telefoon moet steken nu Microsoft ook definitief de stekker uit Windows Phone heeft getrokken en aanraadt op Android over te stappen. Tenzij je natuurlijk erg gehecht bent aan dit toestel.

kan een nieuw moederbord het probleem verhelpen??

Moeilijk te zeggen maar dat is echt een te dure reparatie voor een Windows telefoon die binnenkort al onbruikbaar en onveilig is omdat er geen software updates meer komen.

heb even op aliexpress/ebay gekeken
Reputatie 2
Folkert schreef:

Sairoen44 schreef:

Folkert schreef:

En misschien moet je jezelf afvragen of je nog wel tijd, geld en moeite in deze telefoon moet steken nu Microsoft ook definitief de stekker uit Windows Phone heeft getrokken en aanraadt op Android over te stappen. Tenzij je natuurlijk erg gehecht bent aan dit toestel.

Moeilijk te zeggen maar dat is echt een te dure reparatie voor een Windows telefoon die binnenkort al onbruikbaar en onveilig is omdat er geen software updates meer komen.

jah,ik heb even gekeken,hoeveel de onderdeel zelf kost,vind duur (ligt tussen 30-40 Euro)ik ga niet zoveel geld uitgeven voor deze telefoon,ik gebruik het toch niet,maar dacht misschien als reserve/iemand blij maken,maarjah als het zo duur is hoef het niet,ach jah maar hij doet het gwn,alleen die oplaadprobleem jah,maar voorlopig werkt goed
Reputatie 7
Badge +16
Sairoen44 schreef:

Folkert schreef:

Reputatie 2
Folkert schreef:

Reputatie 2
Ik heb al een andere,maar dacht deze nog laten maken misschien kon je nog gebruiken/reserve houden,omdat ik zag dat een scherm heel goedkoop was bij aliexpress
Reputatie 7
Badge +16

Reputatie 2
heb de nieuwe accu gekregen,maar deze laadt nog steeds langzaam op

snap het niet meer

orginele samsung adapter + oplaadkabel

Reputatie 2
Rajaalderi schreef:

Soms valt de earpice valt soms ook weg van gesprekken.
Reputatie 2
Rajaalderi schreef:

Ik hoop het ook
Reputatie 4
Badge +4

Reputatie 2

Reputatie 2
Je hoort nu wel,alleen hoor je het zo storend

Ik ga maar een nieuwe earpice bestellen.
Reputatie 2
dit was de accu

Reputatie 2
Rajaalderi schreef:

Fijn dat het geluid weer werkt. Is er nu ook bekend waar het in zat?

Die accu ziet er wel gehavend uit langs de randen... is hij gevallen? Dat kan problemen geven met de levensduur...

vervelend om te lezen dat de ene na de andere uitdaging opduikt...

ik weet niet wat met de accu is gebeurd

ik had een nieuwe accu gekocht bij bol.com,maar die accu viel steeds uit terwijl hij nog vol is,viel iedere keer uit,inmiddels gerouterneerd.
Reputatie 4
Badge +4
Fijn dat het geluid weer werkt. Is er nu ook bekend waar het in zat?

Die accu ziet er wel gehavend uit langs de randen... is hij gevallen? Dat kan problemen geven met de levensduur...

vervelend om te lezen dat de ene na de andere uitdaging opduikt...
Reputatie 2

Reputatie 2
Sinds zondag toestel terug, hij kon schroeven niet in krijgen, dus heb dit zelf gedaan, toen testem scherm deed ineens niet, heb het zelf proberen open krijgen ging niet (schroeven waren op/versleten) weer terug naar monteur hij kreeg het ook nie5 open, toen aan de overkant gegaan, meneer kreeg het ook niet open, ben uren en uren bezig geweest om het open te maken, toen maar uiteindelijk met 1mm boor schroef uitgeboort, toen effe gekeken deed het wel, oorstuk/earpice deed het weer, alleen nu andere schroeven zoeken (het zit maar met 3 schroef) , het heeft ook accu problemen nu.
Reputatie 2
Rajaalderi schreef:

goed gedaan! Ik hoop dat ze iets vinden waar je wat mee kunt.

dank u wel☺
Reputatie 2
Rajaalderi schreef:

hoop ik ook
Reputatie 4
Badge +4
Reputatie 2
Ik heb het terug gebracht naar de winkel,ze gaan het verder kijken.
Reputatie 2
Heb hetzelf wel open gekregen

Reageer