Beantwoord

lumia 640 gegevens verwijderen,maar beeld is decfect

• 10 november 2018
  • 6 reacties
  • 1306 Bekeken

Reputatie 3
goedenavond,k heb hier een lumia 640 LTE liggen,en heb nu een nieuwe (Xcover 4),ik wil hem verkopen voor onderdelen

maar weet niet hoe ik mijn gegevens moet wissen

iemand tips?

hij gaat nog wel aan maar geen beeld,je hoort ook als je hem oplaad de geluid.
icon

Beste antwoord door Folkert 11 november 2018, 08:18

Telefoon is zichtbaar (links tweede rij), als je daar op klikt kun je door alle mappen op de telefoon en sd kaart (als je die hebt) bladeren en al je data kopiëren naar je pc en vervolgens wissen op de telefoon.

Een echte fabrieks-reset gaat je zo niet lukken maar je kunt wel zoveel data eraf halen dat de telefoon waarschijnlijk niet echt meer bruikbaar is voor derden.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Kun je m niet via een usb kabel aan je pc koppelen en via de Windows explorer bestanden wissen?
Reputatie 3
op wat moet ik drukken dan?

Reputatie 3

Reputatie 7
Badge +18
Kijk in de bestanden verkenner. Kijk daar bij "Mijn Computer" of je de telefoon ziet.
Reputatie 3

Reputatie 7
Badge +18
Telefoon is zichtbaar (links tweede rij), als je daar op klikt kun je door alle mappen op de telefoon en sd kaart (als je die hebt) bladeren en al je data kopiëren naar je pc en vervolgens wissen op de telefoon.

Een echte fabrieks-reset gaat je zo niet lukken maar je kunt wel zoveel data eraf halen dat de telefoon waarschijnlijk niet echt meer bruikbaar is voor derden.

Reageer