Deze telefoon zit steeds vast waardoor ik niets meer met het toestel kan, niet bellen. Ook WhatsApp zit vaak vast dan geeft hij aan dat hij aan het laden is en dat duurt soms uren waardoor ik belangrijke informatie misloop die ik juist nodig had of andersom. Het toestel houdt vaak op met functioneren, zit dan vast, en daarna gaat het uit en na een paar minuten gaat hij weer aan. Hierbij moet ik de pincode weer invoeren. Als ik op de aanmaak knop of camera knop druk gebeurt er vaak niets dus het beeld blijft vergrendeld waar ik niks aan heb. Het is gewoon een toestel waar ik niet veel aan heb op deze manier. In mijn mails heb ik wel eens bijlagen die op dit toestel niet te lezen zijn en als ik mijn email op een ander toestel, een android, open zie ik mailtjes die aan elkaar gekoppeld zijn wat niet te zien is op de Lumia XL. Een hele hoop apps heeft Microsoft niet. De agenda slaat afspraken de ene keer wel op en de andere keer niet. Ik heb vorige week drie afspraken opgeslagen en ze zijn nu niet meer terug te vinden! Dit is al de hele tijd zo waardoor ik belangrijke afspraken niet ben nagekomen, nu sla ik afspraken ook op mijn android telefoon op. Er zijn zoveel klachten! Ook vandaag zat hij weer vast en zag je de hele achtergrond oranje gekleurd (mijn instellingskleur is roestbruin) dit heb ik al vaker meegemaakt. Ik had niet verwacht zo een telefoon te krijgen, dit valt 95% tegen. Er is gewoon te veel mis. Ik heb de Microsoft Lumia 950 XL gekozen omdat ik dacht dat het handig was om brieven in Word te schrijven en Excel bestanden te maken maar het valt tegen.
Als ik een bestand of foto heb opgeslagen kan ik het niet meer terugvinden. Hiervoor heb ik dan weer mijn android toestel (Sony Xperia) nodig om mijn zaken vlug online te regelen.
Beste antwoord door Amy
Flink balen dat je toestel zo tegen valt! 😞 Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het toestel telkens vastloopt.
Gebeurt dit bij het openen van bepaalde apps? Kan het zijn dat de opslagruimte van het toestel vol zit? Ik wil je adviseren om dit topic even door te lezen. Je vindt er allerlei tips voor wanneer je toestel mogelijk defect is. Veel problemen zijn namelijk zelf op te lossen! 🙂
Wil je verder laten weten van welke e-mail app je gebruik maakt? Wellicht kunnen we je wat tips geven om deze anders te gebruiken of misschien kunnen we je een andere app adviseren. Verder is het vreemd dat je opgeslagen bestanden niet meer terug kunt vinden! Op deze pagina van Microsoft lees je daar meer informatie over. Wil je aan ons laten weten of je hier iets aan hebt gehad?
Ik ben benieuwd naar je reactie! We helpen je graag verder hier!