Beantwoord

Mails versturen buitenhuis lukt niet, hoe kom ik aan de juiste instellingen hiervoor?

• Doet lekker mee
  • 2 reacties
Ik kan buiten mijn eigen WiFi geen mails verzenden.
Mijn internet provider zegt dat binnenshuis internet provider verstuurt en daar buiten zou tmobile dat moeten doen.
Graag hulp wat dit is een ramp
icon

Beste antwoord door Gwendolyn70 10 april 2015, 09:58

Die info klopt, maar je moet dan wel de smtp-server van T-Mobile toevoegen aan instellingen voor uitgaande server.

De smtp-server van T-Mobile is: smtp.gprs.t-mobile.nl (wachtwoord uit, SSL uit, poort 25).

Lukt het zo? Zo niet, dan graag wat meer informatie over welke mailprovider, welk mailprogramma en wat voor telefoon je gebruikt en wat voor meldingen je krijgt dat het niet lukt.

Bekijk origineel

3 reacties

Die info klopt, maar je moet dan wel de smtp-server van T-Mobile toevoegen aan instellingen voor uitgaande server.

De smtp-server van T-Mobile is: smtp.gprs.t-mobile.nl (wachtwoord uit, SSL uit, poort 25).

Lukt het zo? Zo niet, dan graag wat meer informatie over welke mailprovider, welk mailprogramma en wat voor telefoon je gebruikt en wat voor meldingen je krijgt dat het niet lukt.
Dank je wel het niet mailen probleem is opgelost
Reputatie 5
Goed om te lezen dat het probleem is opgelost marj, en dat je weer kan mailen. Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. 🙂

@Gwendolyn70 Bedankt voor je hulp en goede antwoord!

Reageer