Vraag

mailtjes verdwijnen

Na het openen van mijn e-mail is bij de volgende keer dat ik naar mijn postvak in ga mijn mail niet meer te zien. Wel via webmail. Hoe kan ik dit veranderen want het is behoorlijk lastig. Ik heb bij instellingen gekeken maar kan daar niet zo snel iets vinden. Ik heb een HTC one M 7 en maak gebruik van outlook. Bij voorbaat dank voor jullie medewerking.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Na het openen van mijn e-mail is bij de volgende keer dat ik naar mijn postvak in ga mijn mail niet meer te zien. Wel via webmail. Hoe kan ik dit veranderen want het is behoorlijk lastig. Ik heb bij instellingen gekeken maar kan daar niet zo snel iets vinden. Ik heb een HTC one M 7 en maak gebruik van outlook. Bij voorbaat dank voor jullie medewerking.
Ik had daar ook ineens last van. Ineens waren de mails uit de postvak in.

Ik heb het e-mail account verwijderd (Outlook app > Instellingen > Verwijderen) en er opnieuw ingezet. Je krijgt dan de vraag hoelang e-mails in de postvak in moeten blijven staan. Ik heb gekozen voor onbeperkt. (Zie plaatje)

Reputatie 5
Badge +13
Ik heb mijn facruuren betaald vrijdag ochtend maar tot nu kan ik niet bellen
Hoi hoi,

Ik vind het heel vervelend voor je dat je nog niet kan bellen. Je breekt echter nu in op een topic van iemand anders. Ook ben je off topic bezig. Dit is niet toegestaan.

Reageer