Vraag

MDA Compact V

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

146 reacties

Reputatie 2
Ik krijg continu de volgende melding in beeld;

Waarschuwing
Service buitenland wordt waarschijnlijk extra in rekening gebracht

Enig idee wat dit veroorzaakt en belangrijker nog hoe ik er vanaf kom ???
Het zal vast wel een vinkje zijn wat ik ergens moet weghalen, maar ik kan het niet vinden.
Alvast bedankt...
Frank
Reputatie 2
Na de upgrade van WM naar 6.5 op mijn Vario V kan ik geen verbinding meer maken met internet. Heeft iemand anders dit probleem ook en hoe kan het opgelost worden?
Reputatie 1
Ik adviseer je een 'hard reset' op je toestel uit te voeren.

Ga naar Start, vervolgens naar Instellingen

Kies voor het tweede tabblad, Systeem

Kies voor Verwijder Opslag

Voer in het scherm dat verschijnt 1234 en klik links onderin het scherm op Ja.

De MDA Vario V heeft nu een 'harde reset' ondergaan.

LET OP: Na het uitvoeren van een harde reset zijn alle instellingen van je T-Mobile MDA Vario V teruggezet naar fabrieksinstellingen. Dit betekent dat alle gegevens welke je ooit in de MDA Vario V heeft ingevoerd zijn verwijderd
Reputatie 1
Dit is correct, bij een software upgrade bestaat de kans dat het toestel terug wordt gezet naar fabrieksinstellingen.
  • Kies in het beginscherm voor Start

• Kies Instellingen

• Kies het tabblad Verbindingen en vervolgens het icoon Verbindingen

• Kies het tabblad Geavanceerd en vervolgens Netwerken selecteren

[list]
  • Kies bij de bovenste kader: Programma
  • Reputatie 2
    JoeW,

Bedankt voor je reactie, maar het heeft niet geholpen.... 😞
    Op een of andere manier denkt de telefoon dat ik in het buitenland zit.
    Als ik namelijk bij instellingen, meer, persoonlijk op het knopje web'nwalk druk komt er o.a. te staan;
    "widget data gebruik is op dit moment niet actief, omdat u zich in het buitenland bevindt"

Bij instellingen, klok, staat hij echter gewoon op thuis, met Amsterdam als tijdzone geselecteerd....
    Kan ik misschien nog ergens anders een locatie invoeren ??
    Reputatie 4
    @knarf333

Ik heb jouw probleem doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Zodra ik een reactie heb, neem ik meteen contact met je op.
    Reputatie 4
    Ik heb het voor je nagevraagd bij de desbetreffende afdeling. Dit is het hun antwoord:

De HTC Sense skin 'overruled' het thema wat je instelt.
    Zodra je bij Start - Instellingen - Vandaag - Items, HTC Sense uitschakelt is dit niet meer het geval. Nadeel hiervan is dat je niet meer de Sense interface hebt. Je mist dan het gemak van het schuiven naar de diverse schermen en dergelijke.

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geinformeerd.
    Reputatie 2
    Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn Compact V en dat is sinds ik hem heb, nu een kleine maand. Ook kan ik sinds vanmiddag ook niet meer bellen of gebeld worden. 😞
    Reputatie 5
    @Robke, heb je een 'hard reset' uitgevoerd? Joey legt hierboven uit hoe je dit kunt doen.
    Reputatie 2
    Een hard reset heb ik inderdaad ook uitgevoerd, dit mocht helaas niet baten. Ik heb nog een prepaid simkaart van T-Mobile liggen die ik er even in had gedaan, maar ook daarmee ben ik niet bereikbaar.
    Kan het probleem van die melding er wellicht aan liggen dat ik nog steeds een Dutchtone simkaart heb?
    Ik zal morgenavond sowieso langs de winkel gaan met de telefoon, hij zal wel gerepareerd moeten worden. 😞
    Reputatie 3
    @Robke, het probleem zou er inderdaad aan kunnen liggen dat je nog gebruik maakt van een Dutchtone / Orange simkaart. Ik zal je daarom een nieuwe T-Mobile simkaart sturen.
    Reputatie 2
    Ik heb de simkaart nu twee dagen in de telefoon zitten en sindsdien heb ik de melding niet meer gezien, dus het lijkt hiermee opgelost te zijn.
    De telefoonfunctie werkte ook spontaan weer na een dag, dus het zal wel een tijdelijke inzinking geweest zijn.
    Bedankt voor de snelle service. (Y)
    Reputatie 2
    Nou dat laatste is precies wat ik dus ook wou gaan schrijven....
    Ook ik had er dus nog een Orange kaartje in zitten.
    Deze is donderdag bij de T-mobile shop in Purmerend vervangen door een T-mobile kaartje en het probleem is inderdaad weg.....
    Geweldige service trouwens in de shop, de telefoonnummers werden ook meteen even allemaal middels een apparaatje voor me overgezet naar de nieuwe SIM-kaart.
    Scheelt een hoop werk...
    Lijkt me duidelijk, topic kan gesloten worden....
    In ieder geval iedereen bedankt voor de reacties en het meedenken.
    Reputatie 3
    Het probleem is opgelost dus ik sluit dit topic. 🙂
    Reputatie 2
    Tijdens mijn verhuizing is een doos boven op mijn splinter nieuwe MDA Compact V gevallen en helaas was ik nog niet aan toe gekomen om de bescherm laag erop te plakken.

Hierdoor zijn drie vervelende krassen op het scherm gekomen. De krassen zijn goed zichtbaar als ook voelbaar als je met je nagel over het scherm gaat.

De telefoon/touchscreen werkt nog steeds goed maar de krassen zijn erg storend. Is er hier een oplossing voor? het enige wat ik online kon vinden is "Displex" wat volgens velen niet goed werkt en niet geschikt is voor touchscreens.
    Reputatie 2
    in veel winkels kun je die boven kapjes bestellen
    Reputatie 2
    Ander display in zetten en er een InvisebleShield overheen doen. Heb ik ook, een invisebleShield werkt perfect (zie youtube > Scratch test!).
    Reputatie 2
    Het blijft me verbazen dat mensen zo'n behoefte hebben om te reageren ondanks het feit dat ze niks te melden hebben.

1) De MDA Compact V is een Touch Phone en heeft dus geen bovenkapje
    2) De scherm is zo ongeveer het duurste onderdeel van de telefoon en kan ik net zo goed een nieuwe aanschaffen. Geen optie dus.

Heb je geen ervaring met krassen op een MDA Compact V of andere touch phone wees dan verstandig en click verder.
    Reputatie 4
    sorry , dacht ook aan displex..........
    Reputatie 5
    @Boulderados, dit forum is toegankelijk voor iedere T-Mobile klant. Je medeforumgebuikers proberen je tips te geven. Aan het ene antwoord zul je meer hebben dan aan het andere, maar ga er ieder geval vanuit dat iedereen die een bericht post met je mee probeert te denken.
    Reputatie 4
    op deze site staat een forum over ipod schermen met krassen, hier staan heel veel links in naar diverse produkten:

http://digg.com/apple/Fix_iPod_Screen_Scratches