MDA Vario

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

236 reacties

Reputatie 2
Hoi,

Ik ben gegaan naar waar jij het aangaf. In mijn lijst van netwerkadapters staat:

- 1394 netwerkkaart
- intel r pro/1000 pl network connection
- intel r pro/wireless 3945ABB network connection.

Ik heb zojuist ook een harde reset gedaan en het werkt nog steeds niet 😞
Reputatie 2
Hi,

Ik heb net trouwens via configuratiescherm > software, een herstel proberen te doen.

Ik krijg nu de foutmelding te zien "Interne fout 2356. Activesync.cab"
Reputatie 2
Ik heb inmiddels een jaar mijn MDA Vario 4 (soort HTC Touch Pro). Mail ontvangen en verzenden van hotmail en planet gaat uitstekend, maar sinds kort heb ik ook upcmail. Ik kan wel ontvangen, maar niet mailen. Ik heb de smtp-instelling van zowel T.Mobile als van UPC geprobeerd. Niets lukte.
Voor planet heb ik altijd de smtp van planet gebruikt, en hotmail heeft zichzelf ingesteld. Hoe kan ik ook via upcmail mijn mail versturen?
Reputatie 1
T-Mobile ondersteunt alleen de uitgaande (smtp) mailserver van T-Mobile, niet van 3de partijen.
Je kunt onderstaande instellingen gebruiken voor het configureren van je e-mail account op de MDA Vario IV.

Vul bij Uw naam in: uw afzendernaam
Vul bij Weergavenaam in: de naam van uw E-mail account
Kies Volgende
Vul bij Inkomende mailserver in: uw inkomende mailserver
Selecteer bij Accounttype: het type account in wat uw mailprovider gebruikt
Kies Volgende
Vul bij Gebruikersnaam in: uw gebruikersnaam van uw E-mail account
Vul bij Wachtwoord in: het wachtwoord van uw E-mail account
Zet een vinkje bij Wachtwoord opslaan
Kies voor Volgende
Vul bij Uitgaande (smtp) mailserver het volgende adres in: smtp.gprs.t-mobile.nl
Overige opties zijn afhankelijk van uw e-mailprovider
Kies voor Volgende, hier kunt u kiezen hoe vaak er automatisch mail word opgehaald, maak hier een keuze en kies Voltooien
Nu wordt uw email automatisch opgehaald.

Zorg tevens dat de WiFi is uitgeschakeld op het toestel.
Reputatie 2
Ik heb dat allemaal gedaan en wifi staat uit, maar het werkt nog steeds niet.
Reputatie 2
IK heb sinds een tijdje de twitter widget van t-mobile in gebruik. en deze werkte altijd naar behoren, was gewoon ingelogd no problems..
maar sinds gister ben ik uitgelogd en krijg ik mezelf niet meer via de widget ingelogd op twitter.
Via de PC op internet kom ik met exact dezelfde gegevens wel op Twitter, via de telefoon met Opera browser, kan ik gewoon inloggen, via de telefoon met Iexplorer browser, kan ik ook gewoon inloggen.
maar bij de widget krijg ik telkens de fout: Verkeerd ingelogd, [probeer het opnieuw.
Ik heb een MDA Vario V (HTC TP2) met windows 6.5.

iemand dit probleem ook, of iemand die het weet te verhelpen?

Groeten,
Richard
Reputatie 2
ik heb het zelfde probleem het schijnt een probleem van twitter te zijn die ondersteund peep niet meer dus we zullen een andere twit appl moeten nemen wat ik belachelijk vind

ik ga hier ook werk van maken
Reputatie 5
Misschien hebben jullie iets aan het artikel op de website van Androidplanet.
Reputatie 2
Mijn MDA Vario III schakelt na +/- 2 a 3 minuten volledig uit als ik bel of gebeld wordt.
Hoewel de batterij vol is lijkt het alsof het toestel "denkt" dat de batterij te leeg is om nog verder te kunnen werken.
Nadat ik het toestel weer compleet heb opgestart en het telefoontje opnieuw pleeg (voortzet), treedt het probleem niet op. Totdat ik opnieuw wordt gebeld, etc. dan wederom zelfde probleem.
Iemand enig idee van de oorzaak.
Reputatie 2
Ik moet mijn pukcode invoeren op mijn MDA VARIO V na 3 x foute pin (ik weet trouwens zeker dat PIN goed was maar touchscreen haperde en loopt frequent vast, maar goed)
Nu staat er op de T-mobile site dat dit moet worden ingevoerd:
**50*pukcode etcetera.
Maar de MDA VARIO V heeft in het scherm waar de PUKcode moet worden ingevoerd, geen mogelijkheid om een * in te voeren...
Wat nu???
Reputatie 5
@snevert, wil je eens kijken op onze toestelhulp pagina? Hier vind je alle informatie over je toestel en ook de handleiding staat erbij.