Vraag

Meedere vragen: High-End Android, Veranderingen Abbo, Opzeggen.

Reputatie 2
Hallo,

Ik heb meerdere vragen maar ik dacht ik stel ze hier anders moet ik weer bellen en zoals ik hier op dit forum al heb gelezen is 40 min in de wacht staan niet het meest effectieve voor mij.

Vraag 1:

Welke High-End Android telefoons komen er in binnen kort uit? Nu denk ik bijvoorbeeld aan de LG Optimus 2x, is hier enige duidelijkheid over?

Vraag 2:

Nu heb ik mijn Abbo sinds Maart 2009 en het schijnt dat er redelijk wat aanpassingen zijn geweest m.b.t. Relax 300. Zouden jullie me duidelijk kunnen vertellen wat nou het verschil is tussen wat ik had en wat ik nu zou krijgen? Want ik vond de verhalen niet echt duidelijk.

Vraag 3:

Toen ik mijn G1 kreeg had ik korting op mijn abbo, krijg ik die nu ook wanneer ik mijn contract verleng? Want ik heb geen zin om meer te betalen dan wat ik nu doe.

Vraag 4:

Ik weet nog wel van vroeger dat je echt op tijd moet opzeggen, want anders word je "genaait". Is dit nog steeds zo?

Hopelijk is dit de goede plek voor mijn vragen, zo niet dan hoor ik het graag.

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 2
Boost
Up
My
Gezien ik nog niks te zien heb gekregen dacht ik, misschien staat hij op de verkeerde plek?
Reputatie 2
De dagelijkse,

Boost
Up
My
danku.
Reputatie 2
Hallo Darion,

Toevallig mag ik ook ergens in maart mijn abo verlengen met een nieuwe telefoon. Het huidige abonnement verloopt pas in juni, maar hoe eerder ik een nieuwe telefoon kan krijgen des te beter. De G1 is wel op na twee jaar intensief gebruik.

Op jouw vraag welke high-end telefoons er nog meer uitkomen binnenkort kan ik vrij kort zijn:
De Samsung Nexus S

Dit is de tweede telefoon die op de markt wordt gebracht met de Google gedachte in het systeem. Deze telefoon heeft een 1ghz processor en is een aangepaste versie van de Samsung Galaxy S, maar zal beter presteren dan de huidige Galaxy S.

Verder is het wachten tot het World Mobile Congress in februari in Barcelona waar weer een boel telefoons zullen worden aangekondigd door o.a. HTC. Nvidia is druk bezig met de Tegra 2 processor (dual-core die in de Optimus LG 2X Speed zit), maar ook met een processor die zich focust op 3D beelden en een quadcore processor. De laatste zal echter pas in de herfst op de markt worden gebracht en zal eerder geschikt zijn voor tablets dan voor telefoons. Een eenjarig abonnement zou dan ook mijn voorkeur hebben, want het gaat vast en zeker een leuk jaar worden in de smartphonewereld.

Wat betreft het relax abonnement: Geen idee!

Korting op het abonnement kan als de telefoon met korting wordt aangeboden door T-Mobile. Immers, je abonnement loopt af en je begint met een nieuwe abonnement. Lijkt mij.

Je abonnement wordt na afloop van het contract maandelijks verlengd. Aangezien de kortingen van je huidige abo vervallen na 2 jaar, ga je sowieso meer betalen. Dus verleng op tijd en niet nu al verlengen zonder daarbij een nieuwe telefoon te sjeffelen.

Geen idee of alles klopt, maar dan heb je in ieder geval een antwoord.

Mijn vraag aan T-Mobile: Hoe duur wordt de LG Optimus 2x Speed met een 1jarig abonnement 300 - Relax + onbeperkt SMSen en HighSpeed Internet? En wordt daar een guitige korting op gezet voor een abonnee dat al 6 jaar bij T-Mobile zit?
Reputatie 6
@Darion1911
Excuses voor de late reactie. Ik laat de desbetreffende afdeling zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Helaas is nog niet bekend wanneer de LG Optimus 2x komt.

@MeneerJohn
Omdat het nog niet bekend is wanneer de LG Optimus 2x komt, zijn er ook nog geen prijzen beschikbaar.
Reputatie 2
Van andere android telefoons al meer informatie beschiklbaar of ze bij t-mobile komen?