Beantwoord

Melding "Dek de bovenzijde van het scherm niet af" uitzetten op Huawei P8 Lite

  • 9 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 19286 Bekeken

Hoi,
Mijn telefoon zag de stoep helaas iets te snel op zich afkomen, en heeft nu links boven een flinke ster zitten. over het scherm valt het mee en hij doet het nog prima.
Nu krijg ik iedere keer bovenstaande melding en moet ik voordat ik iets kan doen deze eerst wegklikken.

Is het mogelijk om deze melding in de instellingen standaard uit te zetten?

groeten susan
icon

Beste antwoord door David 10 oktober 2017, 10:16

Hoi Susan,



Het klinkt dan toch alsof jouw toestel een flinke klap heeft opgelopen.. :S



Wellicht is er ook binnenin het toestel zelf iets beschadigd, waardoor je die melding krijgt. Als het alleen een ster zou zijn, dan zou je daar verder niet veel gevolgen van ondervinden. Je kunt nog even de instellingen controleren. Open Instellingen, tik op Slimme assistentie en activeer Stand uitschakelen aanraken. Hier zou je dit aan moeten kunnen passen, maar aangezien je hier zelf niets aan hebt veranderd, lijkt het mij stug dat je daar het probleem op kunt lossen. Gezien de valpartij denk ik echt dat er iets binnenin het toestel kapot is gegaan.



Je kunt dit topic doornemen hoe het proces gaat tot en met het aanmelden van jouw toestel ter reparatie. Je hebt daar dan ook alle informatie voor handen om dit te regelen.



Hopelijk kun je hier mee uit de voeten! Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Susan,

Het klinkt dan toch alsof jouw toestel een flinke klap heeft opgelopen.. :S

Wellicht is er ook binnenin het toestel zelf iets beschadigd, waardoor je die melding krijgt. Als het alleen een ster zou zijn, dan zou je daar verder niet veel gevolgen van ondervinden. Je kunt nog even de instellingen controleren. Open Instellingen, tik op Slimme assistentie en activeer Stand uitschakelen aanraken. Hier zou je dit aan moeten kunnen passen, maar aangezien je hier zelf niets aan hebt veranderd, lijkt het mij stug dat je daar het probleem op kunt lossen. Gezien de valpartij denk ik echt dat er iets binnenin het toestel kapot is gegaan.

Je kunt dit topic doornemen hoe het proces gaat tot en met het aanmelden van jouw toestel ter reparatie. Je hebt daar dan ook alle informatie voor handen om dit te regelen.

Hopelijk kun je hier mee uit de voeten! Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer