Vraag

Microfoon doet het niet!!

Hallo, ik heb ondertussen al een hele poos de SE xperia arc en opzich is t een fantastisch toestel. Internet, sms, camera, alles werkt naar behoren. Alleen hetgeen waarvoor een telefoon is gemaakt lukt niet. Ik kan niet normaal bellen met mensen.
Elke keer als ik bel met mensen krijg ik te horen dat ik niet verstaanbaar ben. Na reparatie door de verzekering waar ze volgens mij niks hebben gedaan en een reparatie door t-mobile zelf, werkt alleen mijn speaker naar behoren(die was ook
Al kapot). Zijn er meer mensen die hier last van hebben en wat hebben jullie er aan gedaan om t op te lossen want dit is ondertussen echt ernstig vervelend. Alvast bedankt voor de hulp!

1 reactie

Reputatie 6
@Kramer1990
Welkom op het T-Mobile Forum en excuses voor deze zeer late reactie!

Wil je een 'kruistest' proberen uit te voeren? Bij een kruistest plaats je de T-Mobile sim in een ander toestel en een andere T-Mobile sim in je eigen telefoon. Als je hetzelfde probleem ervaart wanneer de sim in een ander toestel zit, dan kan het ook met de simkaart te maken hebben en kan ik je een nieuwe simkaart toesturen.

Als je een andere T-Mobile sim in je eigen toestel plaatst en je ervaart hetzelfde probleem, dan wil ik je adviseren om het toestel nogmaals ter reparatie aan te bieden via My T-Mobile of bij één van de T-Mobile Shops.

Reageer