Vraag

Microfoon en ingangspoort voor headset doet het slecht met Sony Z2

Hallo,

Ik heb een Sony Z2.

Probleem nr. 1;
Mijn microfoon doet het slecht, de persoon tegenover hoort mij niet duidelijk wanneer ik geen luidspreker heb aanstaan!! Heel raar.. Dus met luidspreker aan horen ze me wel duidelijk.

Probleem nr. 2;
Ingangspoort voor mijn headset werkt niet goed meer. Ik weet niet hoe dit komt, had er eerder nooit klachten over. Heb mijn toestel al bijna een jaar lang. En nee, het licht ook niet aan mijn headset, want heb mijn headset al vaker getest bij andere apparaten.

Kan iemand me misschien helpen voor het oplossen van mijn problemen?? :(

Gr,

Yakub

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Yakub,

Goed dat je jouw vraag op ons forum stelt! Wel enorm balen dat je toestel kuren vertoont! :S

Ik vond via Google dit artikel waarin het probleem met je volume ook naar voren komt (nummer 😎. Ook staan er een aantal tips bij waarmee je dit kunt oplossen. Zou je daar eens naar kunnen kijken en aan ons laten weten of het heeft geholpen?

Wat je ingangspoort van je headset betreft vroeg ik mij af of je ook al eens een andere headset in het toestel hebt geprobeerd? Wanneer een andere headset ook niet goed werkt in jouw toestel. Dan kan het goed zijn dat de ingangspoort inderdaad stuk is. In dat geval kun je het toestel het beste ter reparatie aanbieden. Alle informatie over reparatie, de voorwaarden en verzekeringen vind je terug op deze pagina.

Wil je ons op de hoogte houden? 🙂
Probleem is opgelost!
Het is heel simpel:
Ga naar instellingen, dan naar oproep instellingen en zet de ruisonderdrukking microfoon aan.
Hij doet het weer perfect!!!!
😉
Reputatie 6
Badge +16
Hi s.jansenbakker,

Ah super! Mooi om te lezen dat het inmiddels is opgelost. Bedankt dat je gelijk je oplossing met ons deelt. 😉

Reageer